#2 af Frk M (slettet)
Tilbage på vægten efter sygdom
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk M (slettet)
re: Tilbage på vægten efter sygdom
Hvor rart for dig
16 år18. maj 2008 kl. 09:16
tynd74
dejligt ;-)
lise
lise
16 år18. maj 2008 kl. 09:55
Spacy
Tillykke Iakob, dejligt at det gik så hurtigt ;-)
16 år18. maj 2008 kl. 10:53
KarinaHadsten (slettet)
Herligt. Tænk at vægten kan svinge SÅ hurtigt op og heldigvis også ned igen.
16 år19. maj 2008 kl. 10:18
Kirsten P (slettet)
Tillykke iakob.
Er det noget du har følt du skulle kæmpe for at få af, eller har det gået rimeligt nemt?
Er det noget du har følt du skulle kæmpe for at få af, eller har det gået rimeligt nemt?
16 år19. maj 2008 kl. 14:16
iakob
De fire kilo var jo mest vand - det kunne jeg tydeligt mærke. Jeg kender følelsen fra mine 2 graviditeter hvor jeg havde helt vildt meget vand i kroppen og f.eks. måtte gå i min mands sandaler fordi jeg ikke kunne passe mine egne - remmene kunne ikke nå.
Så jeg regnede med at vandet ville forsvinde af sig selv givet lidt tid Men det var alligevel rart at se tallet igen på badevægten.
Idag var den faktisk helt dernede under min hildtil laveste vægt før jeg blev syg :-D
Så jeg regnede med at vandet ville forsvinde af sig selv givet lidt tid Men det var alligevel rart at se tallet igen på badevægten.
Idag var den faktisk helt dernede under min hildtil laveste vægt før jeg blev syg :-D
16 år19. maj 2008 kl. 19:49
Det meste af det var vand, men nu mangler jeg kun 200 gram for at have nået min vægt fra før sygdommen og anser derfor mig selv for at være tilbage på sporet.
Yeah! Det gjorde mig helt glad da jeg aflæste vægten her til morgen :-D