#11 af Kirsten P (slettet)
Ondsdagsvejning 14-05-2008
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Ondsdagsvejning 14-05-2008
ja øv det var en slåfejl
16 år14. maj 2008 kl. 22:26
Spacy
KRISE - AFHÆNGIGHED!!!!!!!!!!
Jamen er det ikke lidt uhyggeligt, men jeg er da megaglad for at jeg ikke er den eneste.
Jeg følte jeg havde fået amputeret den ene arm!!!!
Jeg håber aldrig det sker igen. Jeg var også, som andre, inde og lede efter et alternativ til Madital og fandt noget andet, som minder lidt om det, men som selvfølgelig koster penge og som slet ikke er bygget så smart og logisk op som Madital.
Så glæden var stor da jeg opdagede at Madital var oppe at køre igen.
Onsdagsvejning: Ja igår,onsdag stod vægten på det samme som sidste onsdag (69,7), men idag er jeg dog helt oppe på 70,7 da jeg spiste mere end en halv liter is igår + diverse andre fy-ting.
Jeg syntes at jeg trængte, jeg har trods alt tabt 17 kg og ser faktisk hammergodt ud, men fra nu af er det slut med den slags, selvom is er min store passion og med den varme er det svært at komme udenom, men jeg må jo spise sodavandsis el. sorbet istedet for.
Veile: Stort tillykke til dig, det er bare godt gået :-) og Iakob: Der kan du se, det gik lynhurtigt med de 4 kg.
Tillykke til I andre også :-)
Jamen er det ikke lidt uhyggeligt, men jeg er da megaglad for at jeg ikke er den eneste.
Jeg følte jeg havde fået amputeret den ene arm!!!!
Jeg håber aldrig det sker igen. Jeg var også, som andre, inde og lede efter et alternativ til Madital og fandt noget andet, som minder lidt om det, men som selvfølgelig koster penge og som slet ikke er bygget så smart og logisk op som Madital.
Så glæden var stor da jeg opdagede at Madital var oppe at køre igen.
Onsdagsvejning: Ja igår,onsdag stod vægten på det samme som sidste onsdag (69,7), men idag er jeg dog helt oppe på 70,7 da jeg spiste mere end en halv liter is igår + diverse andre fy-ting.
Jeg syntes at jeg trængte, jeg har trods alt tabt 17 kg og ser faktisk hammergodt ud, men fra nu af er det slut med den slags, selvom is er min store passion og med den varme er det svært at komme udenom, men jeg må jo spise sodavandsis el. sorbet istedet for.
Veile: Stort tillykke til dig, det er bare godt gået :-) og Iakob: Der kan du se, det gik lynhurtigt med de 4 kg.
Tillykke til I andre også :-)
16 år15. maj 2008 kl. 08:59
tynd74
hej
tillykke til jer der har tabt sig,
og ja iakob, det er godt nok en hjernevrider ;O)
men selvfølgelig skønt for dig, og dejligt at høre du nu er helt rask. ;-)
jeg holder vægten fint på de 76kg, trods mens der lige er startet.
og til I andre klø på det skal nok komme.
lise
tillykke til jer der har tabt sig,
og ja iakob, det er godt nok en hjernevrider ;O)
men selvfølgelig skønt for dig, og dejligt at høre du nu er helt rask. ;-)
jeg holder vægten fint på de 76kg, trods mens der lige er startet.
og til I andre klø på det skal nok komme.
lise
16 år15. maj 2008 kl. 15:49
Gammelmor (slettet)
Jeg siger bare lige OP med humøret og ned med vægten til os alle.
Jeg gad ikke engang veje mig igår. Det er gået helt helt galt så jeg er bare inde for at sige hej og imorgen er jeg i gang igen med at veje min mad. Fyda en lektion jeg har fået - det ER altså svært at tabe sig og vejen indebærer altså nogle nedture.
Vi ses imorgen - en ny dag = nye mål.
KH Lene Gammelmor
Jeg gad ikke engang veje mig igår. Det er gået helt helt galt så jeg er bare inde for at sige hej og imorgen er jeg i gang igen med at veje min mad. Fyda en lektion jeg har fået - det ER altså svært at tabe sig og vejen indebærer altså nogle nedture.
Vi ses imorgen - en ny dag = nye mål.
KH Lene Gammelmor
16 år15. maj 2008 kl. 20:38
claus (slettet)
Jeg nåede først på vægten i dag - 78 kg, det er 1,1 kg mere end for 3 uger siden, hvor jeg var længst nede.
Her til aften har jeg så været i byen og spise alt for meget og jeg skal i byen igen lørdag. Men ellers skulle jeg kunne holde en fornuftig diæt de næste 2-3 uger inden det går galt igen. Så må jeg lige få rettet op på det. 1 kg er ikke katastrofalt, så jeg er fortrøstningsfuld...
Her til aften har jeg så været i byen og spise alt for meget og jeg skal i byen igen lørdag. Men ellers skulle jeg kunne holde en fornuftig diæt de næste 2-3 uger inden det går galt igen. Så må jeg lige få rettet op på det. 1 kg er ikke katastrofalt, så jeg er fortrøstningsfuld...
16 år15. maj 2008 kl. 21:47