#2 af Joanmaria (slettet)
Jubii!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabJoanmaria (slettet)
: Jubii!!!
Hej Eskimo.....
Nej hvor var det bare en dejlig overraskelse for dig at du fik din bedste ven på besøg. Det var da bare supergodt fundet på.....
Med hensyn til kalorierne. Et ret dumt spørgsmål - men her kommer det.... Er frugt og grønsager så "gratis". Man hører jo om, at nogle frugter og grønsager er mere fedtholding end andre osv.???
Og hvad med sådan noget som kød?
Knus Judle - glad for at høre at dit blodtryk er ok igen.
Nej hvor var det bare en dejlig overraskelse for dig at du fik din bedste ven på besøg. Det var da bare supergodt fundet på.....
Med hensyn til kalorierne. Et ret dumt spørgsmål - men her kommer det.... Er frugt og grønsager så "gratis". Man hører jo om, at nogle frugter og grønsager er mere fedtholding end andre osv.???
Og hvad med sådan noget som kød?
Knus Judle - glad for at høre at dit blodtryk er ok igen.
19 år10. juni 2005 kl. 20:21
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: : Jubii!!!
Hej Eksimo
Nøje det er da godt nok en dejlig overraskelse at få, kan da godt forstå at du er super glad - man bliver også helt glad for at læse dit indlæg.
Dejligt at tjekket hos lægen gik godt og at det hele er som det skal være.
Knuser Smiely
Nøje det er da godt nok en dejlig overraskelse at få, kan da godt forstå at du er super glad - man bliver også helt glad for at læse dit indlæg.
Dejligt at tjekket hos lægen gik godt og at det hele er som det skal være.
Knuser Smiely
19 år12. juni 2005 kl. 16:32
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Jubii!!!
Jamen jamen, det er bare så fedt at læse, kan virkelig godt forstå at du blev overrasket, så gør det jo ikke noget at flok tager røven på en, når det er på den måde vel.
Flot at du har været ude og løbe 10 km, og hvad betyder tiden, bare det man får dyrket motionen, det er jo det vigtigste.
Glad for at læse at alt hos dig er som det skal være.
Knuser
Bamse
Flot at du har været ude og løbe 10 km, og hvad betyder tiden, bare det man får dyrket motionen, det er jo det vigtigste.
Glad for at læse at alt hos dig er som det skal være.
Knuser
Bamse
19 år12. juni 2005 kl. 23:10
Corina (slettet)
re: re: Jubii!!!
Det var da den for skønneste overraskelse. Kan GODT forstå du blev glad !!!!!!!!!!!!
19 år15. juni 2005 kl. 10:03
Det ville jeg jo så gerne. Og kl. 19 da jeg forventer at en vildt fremmed mand skal komme og spise, kommer min aller bedste ven fra Danmark ind af døren og siger hej. Spørg lige om jeg blev overrasket:-)!!!!
Han bliver her i 14 dage og alle har bare vidst det undtagen mig. Sikke en skøøøøn overraskelse:-)
Derud over har jeg løbet 10 km idag. 65 min blev det til, ikke den imponerende tid men det er ok. Vil stadig under de 60 min og jeg skal nok komme det!!!
Judle mht til kalorier, så står det jo på stort set alle varer hvor mange kcal der er pr. 100g. En køkkenvægt er uundværlig. Jeg vejer det hele, og så bruger jeg såmænd bare en blyant og et stk papir til at regne det ud på. Du kan også taste det ind her på siden, men jeg synes bare det er hurtigere lige at gøre i hovedet. Sedlen ligger på køkkenbordet ved siden af vægten.
Jeg kan så sige at jeg spiser ca 1500 kcal pr dag. Nogle dage lidt mindre andre dage lidt mere. De dage hvor jeg træner 2 timer spiser jeg gerne lidt mere. Og så forsøger jeg at få så meget protein som muligt ca. 80-100 g pr. dag. Mindst 70 g i hvert fald. Det står også på varerne hvor mange g. protein der er pr 100g, og så kan man jo hurtigt regne det ud. Det tager gerne lidt tid i starten, men det bliver hurtigt en vane og det tager ikke mere end et par minutter om dagen.
Hygge til alle fra en super glad eskimo, som også lige har været til check igen hos lægen og alt er ok med blodtryk og blod%:-)