Jubiiii

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jubiiii
Jeg søger jo andet job. Og nu har de lige ringet og sagt jeg skal til samtale på torsdag. Det var simpelthen en SUPER dejlig nyhed. Jeg glæder mig som en gal.
Sommerfuglene pisker rundt som ved ren nyforelskelse *GGG*
Det er gennem et vikarbureau så jeg anede ikke hvem firmaet var, men det viste sig at være et stort kendt firma. Det gjorde jo bare det hele lidt mere spændene.

Kryds fingre på torsdag - Det SKAL ski´bare lykkes ;-)

Super god weekend til jer alle

Corina
19 år10. juni 2005 kl. 14:16
re: Jubiiii
Hej Corina

Hvor er det bare dejligt at læse at du skal til samtale - skal nok krydse alt det jeg kan på torsdag - det ville jo være dejligt hvis det lykkes ik? Kender godt det med sommerfuglene m.m. har jo selv lige været i den situation stort pøj pøj fra mig til dig.

Knuser fra smiley
19 år10. juni 2005 kl. 14:26
Det lyder rigtig spændende. Jeg skal i hvert fald nok krydse fingre for dig -det er helt sikkert!

Knus Judle
19 år10. juni 2005 kl. 20:15
Hej Pipper.

Skal jeg ikke sende dig et net, så du kan fange alle de sommerfugle *GGG*
Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan, og håber virkelig på det bedste for dig, ved jo du er træt MEGET træt af det du har.
Så skynd dig at skrive når du ved noget nyt
Og selvfølgelig lykkes det for vores kære pipper.....

Knuser
Bamse
19 år12. juni 2005 kl. 23:06
Hej Corina,

Jeg krydser alt hvad krydses kan - held og lykke, jeg håber virkelig at du får det, når du nu så gerne vil. Pøj pøj pøj.
19 år13. juni 2005 kl. 09:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });