Et sidste pip inden ferie.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Et sidste pip inden ferie.
Jeg håber I alle må have en kanon uge i næste uge og selvfølgelig også en kanon weekend.

Jeg vil følge jeres råd, og IKKE tælle point mens jeg er afsted. Jeg vil slet ikke tage det med derned. Og ihh.. hvor jeg glæder mig.

Jeg har jo haft nogle kanon gode dage.. igår overholdt jeg også mine point.. jeg vil prøve kun at bruge 18,5 point i stedet for 19 om dagen. For når jeg kommer under 70 kg skal jeg af med 1 point igen, så min dagsration bliver 18. Så jeg laver en blød overgang hvor jeg prøver at holde mig på 18,5 point fra ud af. og så ikke tage det så tungt hvis jeg bruger 19 som jeg jo faktisk har.

Jeg fik cyklet en hel time i går aftes og de point gemmer jeg bare... det er jo så noget der styrker forbrændningen. I dag vil jeg også prøve at cykle en time... jeg skal i hvert fald have cyklet. Jeg skal så også have vasket ind imellem, og jeg når jo helt stikkert det hele. Imorgen skal jeg pakke .. og puha hvor jeg ikke glæder mig til det. Jeg får altid pakket for meget.

Jeg glæder mig til min ferie og jeg glæder mig til at se jer alle herinde igen når jeg kommer tilbage.

Hav det rigtig godt så længe og pøj pøj med jeres vægttab, motion og gode vaner.

KNUZ fra Marianne
19 år10. juni 2005 kl. 13:10
re: Et sidste pip inden ferie.
Hej Marianne

SUPER god ferie. Håber du får en kanon tur !
Jeg glæder mig til du kommer tilbage herinde igen.

Mange hilsner
Corina
19 år10. juni 2005 kl. 14:13
re: Et sidste pip inden ferie.
Hej Marianne.
Rigtig god ferie, og sørg nu for at nyde den fuldt ud.
Glæder mig til at høre om den og se dig herinde igen.
Knuser
Bamse
19 år12. juni 2005 kl. 23:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });