#2 af Frk M (slettet)
Bliver stille i pinsen
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk M (slettet)
re: Bliver stille i pinsen
God tur og god pinse til dig.
I søndags havde jeg en dag hvor jeg ikke tastede, min far blev 60 og holdt fødselsdag. Men tror ikke jeg spiste for meget alligevel, for der var en salat buffet og så noget kød
I søndags havde jeg en dag hvor jeg ikke tastede, min far blev 60 og holdt fødselsdag. Men tror ikke jeg spiste for meget alligevel, for der var en salat buffet og så noget kød
16 år9. maj 2008 kl. 14:59
KarinaHadsten (slettet)
re: Bliver stille i pinsen
Jeg har haft nogle stykker af den slags dage, men altid har jeg haft regnestykket inde i hovedet, så jeg har forsøgt at overholde det underskud jeg skulle ha, men vel vidende at det nogle gange ikke har været muligt, men jeg er i hvert tifælde overbevist om at jeg ikke har haft OVERSKUD. Og kan jeg klare pinsen på den måde, så er det fint med mig. :-)
16 år9. maj 2008 kl. 15:29
Men jeg kommer altså til at være helt stille på forum i weekenden. Det bliver godt nok lidt underligt med sådan en forlænget weekend uden internettet :-O Men det bliver hyggeligt.
God pinse til jer alle. Nu vil jeg pakke. Jeg er hjemme med sygt barn i dag. Det er jo held i uheld, så kan jeg gøre alt klart, så vi kan køre straks manden kommer hjem.