Bliver stille i pinsen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bliver stille i pinsen
Jeg kommer slet ikke til at følge med på madital i pinsen. Jeg har endnu ikke bestemt mig for om jeg vil taste mad ind når jeg kommer hjem fra sommerhusturen. Hmmmm. Måske vælger jeg et kompromis. Jeg skriver ned hvad jeg spiser - for at holde fokus på det og holder regnskab inde i hovedet på hvad jeg må og ikke må. Og så dropper jeg måske at taste det ind.

Men jeg kommer altså til at være helt stille på forum i weekenden. Det bliver godt nok lidt underligt med sådan en forlænget weekend uden internettet :-O Men det bliver hyggeligt.

God pinse til jer alle. Nu vil jeg pakke. Jeg er hjemme med sygt barn i dag. Det er jo held i uheld, så kan jeg gøre alt klart, så vi kan køre straks manden kommer hjem.
16 år9. maj 2008 kl. 10:44
re: Bliver stille i pinsen
God tur og god pinse til dig.

I søndags havde jeg en dag hvor jeg ikke tastede, min far blev 60 og holdt fødselsdag. Men tror ikke jeg spiste for meget alligevel, for der var en salat buffet og så noget kød
16 år9. maj 2008 kl. 14:59
re: Bliver stille i pinsen
Jeg har haft nogle stykker af den slags dage, men altid har jeg haft regnestykket inde i hovedet, så jeg har forsøgt at overholde det underskud jeg skulle ha, men vel vidende at det nogle gange ikke har været muligt, men jeg er i hvert tifælde overbevist om at jeg ikke har haft OVERSKUD. Og kan jeg klare pinsen på den måde, så er det fint med mig. :-)
16 år9. maj 2008 kl. 15:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });