Sommertøj

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sommertøj
Jeg kom pludselig i går til at tænke på sommertøj. Syntes pludselig at folk omkring mig var ganske afklædte i forhold til det tøj jeg gik i. Og så slog det mig pludselig. Da jeg for 6 år siden efter et sygdomsforløb var nede på 73 kilo købte jeg et par stumpebukser, som jeg har gemt. Har hele tiden haft som mål at dem skulle jeg i igen. Og vil i tænke jer - da jeg i dag prøvede dem passede de fint. Okay der er stræk i og de kan komme til at sidde pænere. Men jeg ligger også lige omkring de 80, så der er et par kilo ned til de 73, men bare det at jeg kan få dem på og med en top som sidder lidt ud over kan jeg faktisk tilmed vise mig offentligt i dem - smil.
16 år9. maj 2008 kl. 10:40
re: Sommertøj
Hvor dejligt.!!

Lige akkurat sommertøj kan være lidt svært at forholde sig til nogen gange - det er nemmere at gemme sig i store trøjer. Skønt for dig, at du er kommet i de bukser - det tæller næsten mere end tallene.

Rigtig god pinse
16 år9. maj 2008 kl. 10:45
Dejligt.

Jeg har måttet smide det meste af mit sommertøj væk. Dels fordi det var alt for stort og dels fordi de fleste af toppene / t-shirts var 2 stykker firkanter syet sammen - så kan man nemlig skjule en del deller derinde :-)
16 år9. maj 2008 kl. 12:34
Tak !

Og ja Iakob - det er lige pludselig skønt med figursyet tøj ikke ? ;-)

Min mor er også begyndt at kommentere tøj der virker slankende på mig. Og hun er begyndt at gi mig tøj, som hun ikke længere kan passe. Før i tiden betød det noget tøj der var for stort, men nu betyder det noget hun engang kunne passe da hun var tyndere og nu er vokset ud af. Det er jo en fornøjelse - selvom det jo er synd for min mor at hun har taget på igen når hun havde tabt sig. Hun har dog holdt fast i en del af den nye livsstil, så hvis hun vil det tror jeg ikke det er noget problem for hende at smide dem igen.
16 år9. maj 2008 kl. 13:03
Hej Karina

Har lidt samme oplevelse her. I morges tog jeg en sød hørnederdel frem, som jeg havde købt sidste år med den intention at skulle kunne passe den senere på sommeren. Det blev det ikke til dengang, men i dag.. i dag passede den! Oh jubel!

Og nu vil jeg flyve til Berlin og mødes med min kæreste i det dejlige sommervejr, mens jeg føler mig slank(ere) og lækker. Verden er et dejligt sted! (PS: Vi har den aftale at leve sundt, men tillade os een ting om dagen som feder: is, kage, slik eller whatever. På den måde tager jeg forhåbentlig ikke på i det mindste - og jeg har løbesko med med intentionen om at løbe 3 gange! Har allerede fundet ruten og printet den ud)

Nyd pinsen!
16 år9. maj 2008 kl. 13:29
Muumin - tillykke med den opdagelse, så får du uden tvivl en rigtig god pinse med kæresten. God tur. God ide med en ting om dagen - tror også jeg vil prioritere lidt på den måde eller med mængderne. Tit kan jeg sagtens nøjes med en lille smule, så kan jeg måske tillade mig at spise usundt 2 gange om dagen hmm. Bare man hele tiden regner lidt inde i hovedet, så er det godt. Tænke sig om og ikke spontan-spise.
16 år9. maj 2008 kl. 15:35
Apropos sommertøj, så har jeg fået en hel del positive kommentarer fra alle mulige mennesker om mit vægttab.

Netop fordi jeg er kommet i sommertøjet kan folk rigtig se at jeg har tabt en masse - 17 kg. faktisk :-)
16 år11. maj 2008 kl. 10:22
Ja det kan være det er derfor. Jeg er også begyndt at få kommentarer fra forskellige i omgangskredsen. Det er skønt.
16 år14. maj 2008 kl. 12:46
måske har det ik noget med sommertøj at gøre...

jeg blev spurgt i motionscenteret af de andre motionerende, hvorfor jeg dog var der - det mente de ik jeg havde behov for...
16 år14. maj 2008 kl. 16:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });