#2 af Corina (slettet)
Hejsa.
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: Hejsa.
Nej Hvor skønt. Det er NOGET nemmere når man er 2. DOG er fælden også at man nemmere kan lokke hinanden til at blive hjemme. Vær blot opmærksom på dette *S*
Du knokler flot afsted - rigtig god weekend
Corina
Du knokler flot afsted - rigtig god weekend
Corina
19 år10. juni 2005 kl. 14:11
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Hejsa.
Hej Chiffi.
Tak skal du have, er også selv stolt af at være under 100 nu.
Det lyder som en god ide med motionscentret for dig og din mad, men som Corina skriver, så skal I fastholde hinanden på at I skal afsted.
Salsa, hi så skal du rigtig ud og svinge hofterne, rigtig god fornøjelse.
Knuser
Bamse
Tak skal du have, er også selv stolt af at være under 100 nu.
Det lyder som en god ide med motionscentret for dig og din mad, men som Corina skriver, så skal I fastholde hinanden på at I skal afsted.
Salsa, hi så skal du rigtig ud og svinge hofterne, rigtig god fornøjelse.
Knuser
Bamse
19 år12. juni 2005 kl. 22:59
Et stort tillyke til alle jer der har tabt jer og specielt til dig Bamse. Du er ønskes rigtig hjertelig velkommen til 90´er klubben ;O)) er bare så tolt af dig at du er kommet så langt.
Til alle jer der ikke har tabt noget er der ikke andet for end at i må kæmpe videre det skal nok komme.
Marianne god tur til polen du skal nok klare turen uden alt for store udskejlser det er jeg sikekr på.
Skal foresten til Introsalsa i aften for første gang i mit liv. Glæder mig meget da jeg elsker at danse men aldrig har lært det, så der skal nok komme noget godt ud af det.
Noget helt ander er at min mand bliver meldt ind i motionscenteret på søndag så nu skal vi til at træne sammen. Glæder mig til det.
God weekend til jer alle.
Knus Chiffi.