Chrom

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chrom
jeg læste tilfældigt en dag, at man kunne spise chrom som kosttilskud, hvis man gerne vil nedsætte sin appetit. Er der nogen, som ved om det er sandt?
16 år7. maj 2008 kl. 20:47
re: Chrom
Det har jeg også hørt. Skal ikke kunne sige om det er sandt eller falsk, men fakta er at jeg har flere veninder, der har prøvet det en periode og rent faktisk har tabt sig grundet appetitregulering eller manglende lyst til især søde sager
16 år7. maj 2008 kl. 20:53
Jeg har prøvet det og det har en vis effekt. Man skal tage det et stykke tid inden det virker (et par uger) men derefter er især trangen til søde sager en del nedsat, men altså ikke helt væk!

Vær opmærksom på at overholde den anbefalede dosis på pakken - chrom er giftigt hvis du får det i for store mængder, så man kan ikke bare tage noget mere i håb om bedre effekt!!
16 år8. maj 2008 kl. 08:09
spis du hellere nogle tørrede dadler og abrikoser...der er masser af chrom i .

(et forældet link er blevet fjernet)

16 år8. maj 2008 kl. 11:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });