BIKINITID!

Du læser en tråd i debat > vægttab

BIKINITID!
Aaargghh så gik det op for mig efter at have pakket en fødselsdagsgave op!! Sommeren er lige om hjørnet og bikinisæsonen nærmer sig... Gaven indeholdte .. ja Í har nok gættet det: EN NY lækker bikini. Jeg tog den på, da jeg kom hjem fra arbejde i dag og vadede rundt i den et par timer- og er du gal, der gik der ligesom et par sandheden op for mig! Jeg er jo alt alt for slasket. Skal strammes op, træne mbl., peeling af hele kroppen etc etc etc. Er der nogen der har nogen gode ideer til hvordan man bliver lyn- smækker lækker- bikini klar??

;)
16 år6. maj 2008 kl. 21:50
motion, motion, motion og igen....motion.
motion, motion, motion og igen....motion. og måske en bailine behandling. (aner ik om det virker personligt - men kender folk der siger det gør)
16 år6. maj 2008 kl. 21:53
re: motion, motion, motion og igen....motion.
hmm hvilken motion tror du vil være godt? Det er jo noget med det skal tone de rigtige steder - give lange smukke muskler osv?
Hvad med kosten?
16 år6. maj 2008 kl. 21:57
ta en nupokur:)
16 år7. maj 2008 kl. 06:14
hvis det var mig ville jeg tage i fitnesscenteret. få en til at vejlede dig om dine muligheder for dine problemområder.

kostmæssigt er du jo i fint underskud...men prøv lige at se hvormeget dine mælkeprodukter fylder i regnskabet...måske en ide at droppe? kan godt se du spiser havregryn og det er jo lidt svært uden mælk. men hvis du er afhængig af dem - så måske grød med vand istedet? overvej frugt i stedet til morgenmad...
16 år7. maj 2008 kl. 07:47
Vil du have et hurtigt vægttab, så foreslår jeg FiguAktiv fra LR, jeg ved det kan lade sig gøre, min mand tabte 7 kg. på en ugen. Dog kan en kvinde ikke tabe så meget på en uge. Han har holdt vægten næsten, ved hjælp af ændring til sund mad og ikke de store portioner

MEEN HVAD SÅ BAGEFTER ???

Nej tænk over hvad du spiser og om du får motion nok det er mit råd.
Mvh beta

16 år7. maj 2008 kl. 08:15
Mit forslag vil nok være et par dage om ugen med konditionstræning (løb, skikmaskine, step, cykling osv) og så 20-30 minutter om dagen med pilates og træning på balancebold.. Det skulle stramme hele kroppen op og give flotte lange muskler samt en bedre kropsholdning.. Man kan eventuelt låne bøger og dvdér på biblioteket om pilates...

Her er nogle af de titler som jeg personlig selv bruger som vejledning og som jeg synes er gode:

Pilates for dummies. (DVD)
Nymann, Birgitte: Bikinislank med pilates. (BOG)
Pilates med kvalitet. (DVD)
Bimbi-Dresp, Michaela: Den ·store pilatesbog (BOG)
Lehman, Else Marie: I form på farten. (BOG)
Nymann, Birgitte: Pilates med effekt. (BOG)
Dufton, Jennifer: Pilates gør forskellen. (BOG)
Inch loss pilates. (DVD)
Power pilates. (DVD)

De har i hvert fald været med til at give mig et godt grundlag til selv at tilrettelægge min træning og man kan efter kort tid godt se resultater...

16 år7. maj 2008 kl. 08:40
Pokemon: Tak for rådet, men frugt mætter slet slet ikke nok til min morgenmad. Spiser heller ikke mælk til havregryn kun vand.
Mit mælk er det jeg putter i kaffen- skønner mig frem, at det ca. må være 100 g. pr. kop. Ved ikke helt hvad jeg ellers skal gøre! Kaffe med mælk smager for det første godt og mætter godt på en helt anden måde end frugt og grønt. Min kost er jo ellers kun baseret på frugt og grønt om dagen suppleret med protein.( bortset fra morgenmåltidet!)
16 år7. maj 2008 kl. 10:07
pilates lyder lækkert, men er det virkelig rigtig man kan se resultater efter kort tid?
Da jeg tog min danseuddannelse havde vi det hver morgen, og det var jo ikke engang særlig hårdt!

:)
16 år7. maj 2008 kl. 10:11
AmalieZaar: Ja det er rigtigt at man allerede efter ca 4 uger kan se tydelige resultater hvis man laver øvelser ca 20-30 minutter om dagen. Man kan selv bestemme hvilken sværhedgrad det skal være.. Man kan have sværhedgrader fra man næsten ikke kan mærke noget og så op til meget hårdt.. det kræver heller ikke særlig meget udstyr.. pilateselastikker i forskelllige hårdheder kan bruges til mange af øvelserne så man får mere modstand end kun ens egen krop.. en balancebold (kan fås i HarraldNyborg for ca 40 kr) er også en god ting at have... der kan man lave mange øvelser og afhængig af hvor på bolden man sidder eller ligger er der forskel på hårdheden i øvelserne...

Hvis du f.eks. skal lave maveøvelser på balancebolden kan du tage en flaske vand i hver arm og derved har du mere modstand..

Jeg vil virkelig foreslå dig og låne nogle af bøgerne om pilates.. der er en masse øvelser som er vist og der er beskrivelse af hvordan man bruger elastikken eller bolden...

Nu hårdere modstand man bruger nu hurtigere kommer der resultater...

16 år7. maj 2008 kl. 10:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });