Til Judle (kalorieudregning)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Til Judle (kalorieudregning)
Hej søde.
Læste lige dit spørgsmål til eskimo om at udregne sit kalorieforbrug.
Det er foirskelligt fra person til person, hvor mange man må få, derhjemme har jeg en udregningsmodel som du kan bruge på dig personligt, den skriver jeg lige til dig når jeg kommer hjem, så kan du prøve at udregne din egen.
Det kan jo selvfølgelig også være at Eski kommer før mig jo *S*
Knuser
Bamse
19 år10. juni 2005 kl. 06:50
re: Til Judle (kalorieudregning)
Tak tak -- den vil jeg se på senere på dagen. Johanne og jeg skal til Odense og hente min mor på sygehuset, så jeg må hellere se at komme i omdrejninger!!!

Knus Judle
19 år10. juni 2005 kl. 08:37
re: re: Til Judle (kalorieudregning)
Hej Bamse

Hvis du vil må du også gerne sende den til mig;-))
19 år10. juni 2005 kl. 09:38
re: re: Til Judle (kalorieudregning)
Hej Bamse

Hvis du vil må du også gerne sende den til mig;-))

Pipsen :-)
19 år10. juni 2005 kl. 09:38
re: re: re: Til Judle (kalorieudregning)
Jepper Corina, det skal jeg nok, men det bliver nok først engang aften eller i morgen tidligt.
Knuser
Bamse
19 år10. juni 2005 kl. 10:43
re: re: re: re: Til Judle (kalorieudregning)
I kunne jo også bare bruge Maditals funktioner - du skal blot gå ind under Motion og taste ind, hvad du dagligt foretager dig. Prøv det i en uges tid, og så har du et nogenlunde gennemsnitligt billede af din kalorieforbrænding. :)
19 år10. juni 2005 kl. 12:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });