Stoppet af en kollega...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Stoppet af en kollega...
Herlig oplevelse jeg lige havde idag. Mødte en kollega på gangen, som kom hen imod mig og straks fik jeg dårlig samvittighed, for jeg kom straks i tanke om nogle papirer jeg mangler at underskrive og aflevere til hende. Så jeg sagde "åhhh det er noget med nogle papirer - jeg ved det godt" - "nej nej" var hendes kommentar. Hun ville såmænd bare sige til mig at hun synes jeg så rigtig godt ud. Og hvor meget jeg havde tabt mig og hvordan jeg havde gjort det. STORT SMIL. Skønne kommentarer.

Men den dårlige samvittighed må jeg også hellere gøre noget ved. haha.
16 år6. maj 2008 kl. 13:41
re: Stoppet af en kollega...
Jamen - sikke en dejlig oplevelse! Og så skinner solen!

Susan
16 år6. maj 2008 kl. 13:49
Det giver altid noget mere selvtillid og motivation når ens vægttab bliver bemærket af andre. Det er en rar følelse at andre virkelig kan se der er sket en forandring...
16 år6. maj 2008 kl. 14:03
Det er bare skønt, Forleden var der en veninde der sagde at min bagdel var blevet mindre.
16 år6. maj 2008 kl. 17:12
hej karinahadsten

hvor er det herligt.;O)

jeg blev selv stoppet af en dame i går, som sagde hvor er du blevet flot. og ja det er jo skønt at høre.
har nu fået mange roser af folk i byen.

blev du ikke et par cemtimeter højere ? ;O)

lise
16 år6. maj 2008 kl. 17:14
Dejligt. Og også dejligt at folk "tør" sige noget - det varmer virkeligt.
16 år6. maj 2008 kl. 21:02
Du har også gjort det godt.
16 år7. maj 2008 kl. 13:42
Tak for de søde ord og jo man bliver da ligefrem højere - smart så ser man endnu tyndere ud.

Der var en kollega mere som idag havde opdaget det og kommenterede det - skønt.
16 år8. maj 2008 kl. 08:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });