mål

Du læser en tråd i debat > vægttab

mål
Har i været nødt til at ændre jeres mål herinde?

Jeg har i dag lige lavet mit om da jeg havde 6 dage til at tabe 2 kg og det er næppe realsitisk for mig.

Min vægt står lidt i stampe så hellere ændre mål end at blive ked af at det jeg har ikke kan holde
16 år4. maj 2008 kl. 09:59
re: mål
Jeg har ikke ændret mit..endnu... Kan være jeg bliver nødt til det, da jeg allerede er lidt bagud :)
- Men jeg vil hellere forsøge, at klemme balelrne lidt sammen, og NÅ det!
- Men nu må vi se.
16 år4. maj 2008 kl. 15:36
Det usmarte ved bare at ændre sit mål, er at man får den dér mentalitet med at man da liiige kan skubbe det nogle dage og så lige et par dage mere osv. Mit råd er, lav målet og gå efter det og se hvor godt du klarede dig, det andet virker ikke godt psykisk, det giver desværre en doven attitude til vægttabet istedet. Du kunne godt tabe 2 kg på 6 dage eller i hvert fald i nærheden hvis du virkelig tog dig sammen, så som Helle C74 siger, skal ballerne lige klemmes sammen ;-)
16 år4. maj 2008 kl. 15:49
hej frk m

jeg har nu før ændret mit mål undervejs. med devisen om at dette er en kostomlægning og at det er lige meget hvor lang tid det tog mig at tabe mig, for det er for resten af livet. jeg vil nemlig lige som dig hellere nå mine små delmål og dermed have mange små sussec´er end at blive ked af ikke af nå dem, så pyt med om det tager 2-3 uger længere. ;O)
men sådan er vi jo så forskellige. ;O)
pøj pøj
lise
16 år4. maj 2008 kl. 17:00
Jeg har valgt at ændre mit mål. Da jeg i en dårlig periode kom over den røde streg, og ikke kommer under igen i løbet af en uges tid, ja, så ændrede jeg mit mål.

For mig virkede det psykolokisk dårligt at ligge over den røde streg, og jeg var tæt på at droppe det hele.

Jeg har rykkes min slutdato fra 1. juni til 7. juli. Siden da har jeg ligge rigtig pænt under den røde streg, og det er super motiverende for mig - men vi er jo alle forskellige.

Lige som Lise, har jeg tid nok, og mit vægttab skal også vare resten af live. Jeg er sku' blevet for gammel til Yo-Yo vægt.

Ved at tages sig tid, så vender kroppen sig også brede til den nye stil, og den indvende side af hovedet kan også følge med.
16 år4. maj 2008 kl. 21:04
Er nødt til at reagere på den med virkeligt at tage sig sammen, jeg kan ikke tabe to kg på 6 dage på nogen måde som kan være sund
16 år5. maj 2008 kl. 12:18
Jeg har hele tiden haft et mål på 1 kilo over 14 dage. Normalt mødte jeg så mit mål omkring dag 10-12 men enkelte gange er jeg så gået over. Langt de fleste gange har jeg ladet mit mål "løbe til ende" men et par gange har jeg justeret undervejs.

Så man kan faktisk sige at jeg løbende har justeret mit mål - for det meste til den gode side fordi mit vægttab kom en smule hurtigere end ½ kilo om ugen men også til den "dårlige" side fordi jeg ikke kunne nå målet.

Hvis jeg var dig, Frk M, så ville jeg sætte en deadline for at tabe de 2 kilo - jeg ville sætte 4 uger af til det, men hvis du har mere travlt kan du jo nøjes med 2 uger (eller 3). Og det ville jeg gøre at de grunde som flittiglise nævner.
16 år5. maj 2008 kl. 13:27
Jeg har også selv flere gange justeret mine mål. I starten mest fordi jeg nåede målene hurtigere end planlagt. Så lavede jeg nyt mål før tid. Men senest har jeg haft det samme mål sat ind 3 gange med ny deadline. Det har været nødvendigt. Men jeg vil sige at det er ikke noget som får mig til at tage min kur mere afslappet at jeg ved at jeg bare kan ændre deadline. Det er da træls at være nødt til det. Men jeg har bare ikke gidet at ha et urealistisk mål som 2 kilo på en uge på min startside. Så hellere noget realistisk, som man så "risikrerer" at nå før tiden.
16 år6. maj 2008 kl. 13:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });