#2 af lillemand (slettet)
En lille kur-pause
Du læser en tråd i debat > vægttablillemand (slettet)
re: En lille kur-pause
God bedring med din arm.....
Vær god ved dig selv - du må ikke overbelaste din krop med for meget overarbejde når du er skadet...
Hvis du kan holde din vægt er det super fint - det er jo en langsigtet handling at om lægge sin kost og blive fit for fight..
Glæder mig til at høre fra dig igen - har smagt en carlsberg LITE, den er god når solen skinner og man er i haven :-D
Vær god ved dig selv - du må ikke overbelaste din krop med for meget overarbejde når du er skadet...
Hvis du kan holde din vægt er det super fint - det er jo en langsigtet handling at om lægge sin kost og blive fit for fight..
Glæder mig til at høre fra dig igen - har smagt en carlsberg LITE, den er god når solen skinner og man er i haven :-D
16 år2. maj 2008 kl. 09:59
Kirsten P (slettet)
Jeg vil også sige god bedring med armen.
Du mangler heller ikke så meget før dit mål er i havn så en pause skader vel ikke. Det bliver så en øvelse i at se hvor godt den nye livstil hænger fast. Glæder mig til at høre fra dig igen.
Du mangler heller ikke så meget før dit mål er i havn så en pause skader vel ikke. Det bliver så en øvelse i at se hvor godt den nye livstil hænger fast. Glæder mig til at høre fra dig igen.
16 år2. maj 2008 kl. 10:04
bruger slettet
Præcis - det drejer sig om livsstils-ændring. Men jeg mener også, at man godt kan styre sit indtag, selvom man er til fest og middag. Det drejer sig om, at man altid har valg - og nogle valg feder mere end andre. Det er ikke fordi man skal være uhøflig, man kan jo altid smage - og spise kun en lille smule af de mest fedende ting.
Held og lykke
Susan
Held og lykke
Susan
16 år2. maj 2008 kl. 10:51
tynd74
hej claus
god bedring med armen. ;O)
lise
god bedring med armen. ;O)
lise
16 år2. maj 2008 kl. 11:28
Frk M (slettet)
god bedring med armen
16 år2. maj 2008 kl. 13:43
claus (slettet)
Min arm er ved at have det bedre igen, og jeg må hellere komme i gang med at skrive mad op herinde igen.
Jeg skal godt nok til en del fester de næste par uger, men det må ikke gå så vildt for sig som her i weekenden ;-)
Jeg stiger på vægten i morgen tidlig og så skal planen være at tabe 2 kg mere inden starten af juni, hvor jeg skal på ferie (regulær druktur med gamle skolekammerater, så det skal nok gå galt også...)
Det bliver svært at holde stilen her henover forår og sommer, der er simpelthen for meget gang i den. Maden kan jeg klare, motionen kan jeg få, men jeg kan ikke tage til koncert med vennerne og sige nej til øllerne. Men det skal kunne lade sig gøre alligevel, selvom tempoet bliver noget langsommere en hidtil.
Jeg er i hvert fald klar igen :-)
Jeg skal godt nok til en del fester de næste par uger, men det må ikke gå så vildt for sig som her i weekenden ;-)
Jeg stiger på vægten i morgen tidlig og så skal planen være at tabe 2 kg mere inden starten af juni, hvor jeg skal på ferie (regulær druktur med gamle skolekammerater, så det skal nok gå galt også...)
Det bliver svært at holde stilen her henover forår og sommer, der er simpelthen for meget gang i den. Maden kan jeg klare, motionen kan jeg få, men jeg kan ikke tage til koncert med vennerne og sige nej til øllerne. Men det skal kunne lade sig gøre alligevel, selvom tempoet bliver noget langsommere en hidtil.
Jeg er i hvert fald klar igen :-)
16 år12. maj 2008 kl. 22:33
Jeg har ikke lige været så aktiv herinde den sidste uges tid, så jeg vil da lige give lyd fra mig, så i ikke tror, jeg har givet helt op,,,
Jeg er inde i en periode med rigtigt mange fester og arangementer, hvor jeg på forhånd vidste, at det ville blive svært at tabe mig. Oveni det har jeg så en masse overarbejde.
Og så havde jeg et lille uheld i sidste uge, så jeg nu går rundt med den ene arm i en slynge. Ud over at det begrænser motionen en del, så gør det også at jeg vælger de lidt lettere løsninger med maden...
Men jeg satser på, at jeg i det mindste kan holde min vægt i den her periode, selv om det er svært med alle de fester. Og så tager jeg det ikke så tungt - det er et langtids-projekt, jeg har gang i, så om det bliver august eller september inden jeg har nået det endelige mål, det vil jeg ikke lige tude over...
Lige nu er fokus på at beskytte min arm, så jeg kan komme i gang med guitaren igen hurtigst muligt, og så må Mad I Tal lige vente lidt - jeg er ikke så motiveret for at taste alt ind med én hånd ;-)
Men jeg er forhåbentlig oppe på hesten igen om en uge eller to...
Claus