#2 af Frk M (slettet)
YEZZZZZZ JUHUUUUU
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk M (slettet)
re: YEZZZZZZ JUHUUUUU
Det er da dejligt for dig
16 år2. maj 2008 kl. 09:34
claus (slettet)
Tillykke :-)
16 år2. maj 2008 kl. 09:44
lillemand (slettet)
Det var da dejligt.... :-D
Jeg synes også at det er rart, at have denne side som back up!!! ´- og at taste mad ind med din familie sammensætning kan da også være en udfordring!!! he he he
Taster heller ikke selv men beregner på min lille blok, som er ude ved køkkenvægten.
God uge - du er jo oven i dit fine BMI-tal tæt på dit første delmål..
Jeg synes også at det er rart, at have denne side som back up!!! ´- og at taste mad ind med din familie sammensætning kan da også være en udfordring!!! he he he
Taster heller ikke selv men beregner på min lille blok, som er ude ved køkkenvægten.
God uge - du er jo oven i dit fine BMI-tal tæt på dit første delmål..
16 år2. maj 2008 kl. 09:49
BettinaKL (slettet)
Stort tillykke herfra - det er jo super skønt!
Og ja - jeg var en af dem der havde brug for at få troen tilbage - jeg svinger også voldsomt, men havde holdt alt i 2 uger i træk og dyrket motion hver dag - og ingenting skete.
Men i dag - lige pludselig igen - er den røget næsten et kilo ned - super dejligt her inden weekende, for så kan jeg holde motivationen.
Lene - nyd det - du har helt sikkert fortjent det!!
God weekend
Bettina
Og ja - jeg var en af dem der havde brug for at få troen tilbage - jeg svinger også voldsomt, men havde holdt alt i 2 uger i træk og dyrket motion hver dag - og ingenting skete.
Men i dag - lige pludselig igen - er den røget næsten et kilo ned - super dejligt her inden weekende, for så kan jeg holde motivationen.
Lene - nyd det - du har helt sikkert fortjent det!!
God weekend
Bettina
16 år2. maj 2008 kl. 10:04
Kirsten P (slettet)
Stort tillykke herfra og godt kæmpet.
16 år2. maj 2008 kl. 10:07
tynd74
hej gammelmor
stort tillykke herfra.
det er jo skønt at komme under sine delmål.
hvor langt vil du ned i vægt ?
lise
stort tillykke herfra.
det er jo skønt at komme under sine delmål.
hvor langt vil du ned i vægt ?
lise
16 år2. maj 2008 kl. 11:26
Gammelmor (slettet)
Tak for de søde kommentarer.
Jeg skal ned på 70 kilo. Jeg er 173 høj og har intet mål om at blive tyndtynd, jeg vil bare synes at min numse og min mave ikke fylder for meget.
Så jeg er gået igang med maveøvelserne for der sidder ikke kun fedt, men også slatne muskler fra sidate graviditet (men han er 1½ såååå det er vist på tide at få rettet op på det).
KH Lene
Jeg skal ned på 70 kilo. Jeg er 173 høj og har intet mål om at blive tyndtynd, jeg vil bare synes at min numse og min mave ikke fylder for meget.
Så jeg er gået igang med maveøvelserne for der sidder ikke kun fedt, men også slatne muskler fra sidate graviditet (men han er 1½ såååå det er vist på tide at få rettet op på det).
KH Lene
16 år2. maj 2008 kl. 15:25
iakob
Tillykke... det er en stor dag når man ikke længere tæller i den tunge ende af statestikken.
Virkelig lækkert!
Jeg kender godt det med bjerglandskabskurven - det er vist helt normalt.
Virkelig lækkert!
Jeg kender godt det med bjerglandskabskurven - det er vist helt normalt.
16 år3. maj 2008 kl. 21:03
lilja (slettet)
Dejligt for dig :) Stort tillykke skal gjalde herfra !
Pøj pøj med at nå ned på din ønskevægt.
Pøj pøj med at nå ned på din ønskevægt.
16 år5. maj 2008 kl. 08:16
For første gang i flere ÅR er min vægt under 75 og mit BMI under 25 Og selvom begge dele kun er lige en lille smule under så er det sørme opmuntrene og motiverende.....bare at se at det kan lade sig gøre.
Og jeg har faktisk tabt mig uden at taste alt ind, men siden her er stadig guld værd fordi jeg ved at jeg kan tage en periode ved tasterne hvis jeg "kører skævt".
Så jeg håber egentlig at dette indlæg kan få troen tilbage hos nogen det går lidt langsomt for.
Jeg ved ikke om min vægtkurve er offentlig, men den ligner et bjerglandskab - det er helt vildt så store udsving der er.
Ha en dejlig dag, allesammen.
KH Lene