Et hej fra smiley (lidt langt)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Et hej fra smiley (lidt langt)
Hejsa

Ja det er godt nopk ikke meget jeg har været herinde, men jeg har da nu fået læst alle jeres indlæg - og har da også fået svaret på de fleste ;o)

Lidt nyt her fra mig - ja nu har jeg jo allerede været på mit nye arbejde i en uge - utroligt hvor tiden flyver afsted. Er utrolig glad for at jeg tog springet og startede på et nyt arbejde, det er virkelig utrolig spændene det jeg kommer til at arbejde med - ja det syntes jeg i hvert fald og mine kollegaer er mega søde og meget hjælpsomme så det er jo dejligt.

Med hensyn til motionen og kosten går det også godt har i denne uge fået cyklet på arbejde 3 dage når jeg tæller i morgen med og været til 2 gang bosu træning i denne uge. Regner med at jeg skal løbe lørdag og søndag morgen.

I morgen aften står den på venindeaften med god mad m.m. og så skal vi i tivoli og se Thomas Helmig, så det glæder jeg mig meget til.

Hvis jeg ikke lige når ind i morgen, vil jeg lige ønske jer alle en super weekend - håber at vejret holder ;o)

Knuser fra smiley
19 år9. juni 2005 kl. 21:05
Godt at se dig smiley.
Hey Smiley.
Det er da rart at se du stadigvæk er med os, men vi vidste jo alle sammen godt, at der vil blive lidt stilhed fra dig nu du skulle i gang med det nye arbejde, og det er da rart du er glad for at du tog springet.
Motionen er du jo også en ørn til (selvom det er træls ens cykel er flad når man skal hjem)
Så må du have en god venindenaften sammen med ham der Thomas Hovsa, og nyd nu din "fri"weekend *S*
Knuser
Bamse
19 år10. juni 2005 kl. 06:43
re: Et hej fra smiley (lidt langt)
Hej Smiley ;o)

Det er godt at høre at det går godt på dit nye arbejde. Man er jo altid lidt beklemt ved situationen indtil man lige finder sig tilrette.

At du kan holde motionen samtidig er virkelig flot, for man er da også ekstra træt når man får nyt arbeje. Godt gået!!

Glæd dig til Thomas Helmig - han er god - hørte ham til Jelling festival ;o)

Knus Judle
19 år10. juni 2005 kl. 08:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });