#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
lidt eskimosnak
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: lidt eskimosnak
Hej Eskimo
Tillykke med dit nye pulsur - har fået at vide at det er en rigtigt god ide med sådan et ur - håber at du kan klarer at få målt din max puls........
glæder mig til at høre hvad du syntes om det.
Knuser Smiley
Tillykke med dit nye pulsur - har fået at vide at det er en rigtigt god ide med sådan et ur - håber at du kan klarer at få målt din max puls........
glæder mig til at høre hvad du syntes om det.
Knuser Smiley
19 år9. juni 2005 kl. 21:00
Joanmaria (slettet)
re: lidt eskimosnak
Ihh hvor bliver det hyggeligt for dig at få besøg fra Dk. De skal da rigtig forkæles.
Jeg har tænkt på noget.... Du tæller kalorier, gør du ikke? Hvor mange kalorier må man få på en dag og hvordan søren får du det regnet ud, sådan mere præcist? Er du ikke sød at fortælle noget mere om det?
Det bliver spændende at høre, om dit nye pulsur lever op til forventningerne.
Knus Judle
Jeg har tænkt på noget.... Du tæller kalorier, gør du ikke? Hvor mange kalorier må man få på en dag og hvordan søren får du det regnet ud, sådan mere præcist? Er du ikke sød at fortælle noget mere om det?
Det bliver spændende at høre, om dit nye pulsur lever op til forventningerne.
Knus Judle
19 år9. juni 2005 kl. 23:12
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: lidt eskimosnak
Hej Eksimo.
Dejligt, så kan du rigtigt komme til at måle din puls, men bliv nu ikke besat af det *gg*
Mmmm nybagte boller, der er ikke noget bedre, og det er vel også tilladt at tage en smagsprøve.
God fornøjelse med dine gæster fra dk, det lyder jo til de rigtig bliver forkælet.
Og tak tak, er også glad for at være under 100, så nu skal der kæmpes *S*
Knuser
Bamse
Dejligt, så kan du rigtigt komme til at måle din puls, men bliv nu ikke besat af det *gg*
Mmmm nybagte boller, der er ikke noget bedre, og det er vel også tilladt at tage en smagsprøve.
God fornøjelse med dine gæster fra dk, det lyder jo til de rigtig bliver forkælet.
Og tak tak, er også glad for at være under 100, så nu skal der kæmpes *S*
Knuser
Bamse
19 år10. juni 2005 kl. 06:47
Ellers går det ok med kosten ( min største svaghed ). Bagte boller i går og nøjedes med en selv!! Det er jeg sq stolt af. I aften skal vi have gæster fra DK, så den står på rejer, krabber, kammuslinger og lammeryg. Det bliver svært at holde sig til en lille portion. Heldigvis skal jeg selv lave det, så jeg bestemmer tilbehøret:-)
Hvor er I bare gode allesammen at I taber jer!! Bamse, velkommen til de 2 cifres verden. Hvor er det fedt for dig! Og Marianne, jeg er sikker på det bliver en super ferie og at du kan holde dig til den sunde mad.
Nå, nok lala fra mig, har jo egentlig ikke så meget at sige, hehe.
Hygge til alle
Eskimo