En jublende Onsdagsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

En jublende Onsdagsstatus
Som min kæreste sagde til mig igår "Så kan du måske lære at lade være med at malen fanden på væggen". Og mit svar "Joeh..men jeg er da ret god til at male ham".

Ja jeg har tabt mig - JUBII - 200 gram. Efter 7 dage hvor de 4 i starten var præget af for meget overspisning af usunde ting. De sidste 3 med masser af motion og stor opmærksomhed på hvad der røg indenbords.

Nu kan jeg meget bedre holde mine point til og med lørdag. Og søndag går turen så til Polen. Jeg vil stadig spise fornuftig, i hvert fald tænke over hvad jeg spiser. Jeg er virkelig optimist igen. Nu skal det nok gå godt igen. Og jeg skal først til vejning igen om 14 dage. Og det bliver den sidste vejning inden Farums vægtvogteres sommerferie. Min plan mens deres sommerferie kører - er at komme ned på 70 kg. Det er 2,8 kg på 8 uger, og det burde jo nok kunne lade sig gøre. Jeg vil i hvert fald kæmpe gevaldigt for det. Og min kæreste har lovet at hjælpe mig - støtte mig i hvert fald. Og hver onsdag vil han se mig hoppe på vægten og skrive det korrekte tal ned, ganske som jeg plejer om hver onsdag. Det vil jo være rart om jeg kan få min 5. stjerne og måske nå min bonus til 3. august. *griner*. Min næste bonus til mig selv er når jeg når ned på 70 kg - og det er en stor æske akvarelfarveblyanter... jeg elsker at male akvarel (selvom jeg ikke er så dygtig). Og jo længere tid jeg er om at tabe mig, jo længere tid på jeg vente - og jeg er ved at være utålmodig. Ikke med vægttabet, for jeg har tabt mig hver uge i 17 uger nu... men utålmodig med min bonus - min gave. hi hi.

Nå, men jeg ved jo ikke hvor meget jeg får skrevet det næste stykke tid, nok en lille smule imorgen måske, men fra lørdag går jeg i rejsepanik, når jeg skal pakke, og så er jeg først hjemme igen sent torsdag aften i næste uge.

Jeg ønsker i hvert fald jer alle held og lykke med jeres vægttab, motion og gode vaner.

Vi ses snart herinde igen.

Knuz Marianne
19 år9. juni 2005 kl. 07:27
re: En jublende Onsdagsstatus
Hej Marianne

Dejligt at det alligevel går den rigtige vej, på trods at de 4 første dage.
Det er utroligt hvad det betyder at vægten viser et vægttab, straks er man motiveret igen.

Det lyder fornuftigt at du vil spise sundt på jeres ferie uden dog at overdrive, man skal og også have lov til at hygge sig.

Du må have en rigtig god ferie.
StoreSøs
19 år9. juni 2005 kl. 07:42
Kære Marianne,

Hvor er det skønt at høre at du har fået humøret igen. Tillykke med de 200 g, det går den rigtige vej, og nyd nu din ferie i Polen og lad være med at tænke over slankekure, point osv.,men spis med fornuften, skulle du være status quo når du kommer hjem er det vel også flot.

Rigtig god tur, hvis vi ikke "ses" inden søndag.

Kh
19 år9. juni 2005 kl. 09:20
re: re: En jublende Onsdagsstatus
Hej Marianne.
Tillykke med de 200 g, det er jo rart at læse du er optimist igen.
Rigtig god ferie
Knus
Bamse
19 år9. juni 2005 kl. 13:38
Hej Marianne ;o)

Ja jeg kan jo kun give din kærsete ret i det han siger hihihihi men jeg kender det alt for godt fra mig selv, men det er da dejligt at du alligevel havde tabt dig 200 gram, når du har haft nogle svære dage.

Hvis jeg ikke når at kommer mere herinde vil jeg da lige ønske dig og kæresten en rigtig god fornøjelse. Håber at i får en super tur til Polen. HUSK nu alligevel at nyde den ik?

Knuser fra Smiley (som gerne vil med til Polen *ss*)
19 år9. juni 2005 kl. 20:57
Hejsa Marianne!

Der kan du selv se, -det var slet slet slet ikke så slemt, som du gjorde det til..Men du fik læsset af her hos os, og det er det vigtigste, ikke sandt. Det er jo trods alt ofte det der holder os oppe, når vi føler at "så kan det også bare være ligemeget", ikke også..

Jeg vil ønske dig en super god tur til Polen, -håber I får fint vejr og rigtigt kommer til at nyde det hele inkl. en masse sightseeings-gåture..*ss*

Pas godt på Jer selv, ikke også. Vi "ses" igen om en uges tid!

Knuz Mulde
19 år9. juni 2005 kl. 22:43
Jaaah - hvor er det flor klaret ;o)

Dejligt at høre at optimismen spirer hos dig.

Jeg glæder mig allerede til at høre om jeres tur til Polen. Jeg har selv været der i tidernes morgen - da jeg gik i 10. klasse og jeg husker det som et rigtig fedt sted.

Knus Judle
19 år9. juni 2005 kl. 22:54
Det er en utroligt optimistisk indlæg . Super dejligt at læse !
Kan godt forstå du er glad. Det KØRER jo også bare for dig !!!
Kan du have en super dejlig tur til Polen.

Kæmpe krammer

Corina
19 år10. juni 2005 kl. 09:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });