#2 af StoreSøs (slettet)
Bamse melder sig ud....
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Bamse melder sig ud....
TILYKKE Bamse
Det er bare super, duber dejligt at høre, jeg kan forestille mig hvor fedt det må være at runde et så skarpt hjørne.
Og sikke en overraskelse at stå op til, tænk at du har tabt dig 900 g, selvom du ikke været særlig aktiv. Hvad kan de så ikke blive til med lidt motion :-)
StoreSøs
Det er bare super, duber dejligt at høre, jeg kan forestille mig hvor fedt det må være at runde et så skarpt hjørne.
Og sikke en overraskelse at stå op til, tænk at du har tabt dig 900 g, selvom du ikke været særlig aktiv. Hvad kan de så ikke blive til med lidt motion :-)
StoreSøs
19 år9. juni 2005 kl. 07:29
Marianne starter forfra (slettet)
Hvor er det bare godt gjort Bamse ... KÆMPE TILLYKKE... Jamen så må du jo melde dig ind i 90´er klubben :-)
Og velkommen i den klub. Jeg er sikker på du når dit mål til 1. juli.
Jeg forstår godt, du siger aldrig mere 100 kg. Jeg siger selv aldrig mere 75... tallet falder jo som jeg taber mig. Og min topvægt var 90,5 i 2003... puha da.. fy oh føj. Og selv 75 kg synes jeg stadig er for meget (som det jo også er for mine 157 cm i højden).
Endnu engang TILLYKKE med vægttabet.
Knuz fra Marianne
Og velkommen i den klub. Jeg er sikker på du når dit mål til 1. juli.
Jeg forstår godt, du siger aldrig mere 100 kg. Jeg siger selv aldrig mere 75... tallet falder jo som jeg taber mig. Og min topvægt var 90,5 i 2003... puha da.. fy oh føj. Og selv 75 kg synes jeg stadig er for meget (som det jo også er for mine 157 cm i højden).
Endnu engang TILLYKKE med vægttabet.
Knuz fra Marianne
19 år9. juni 2005 kl. 07:34
bruger slettet
Man blev da helt forskrækket over overskriften, men hvor er det bare skønt at høre Rigtig hjertelig tillykke. Det må være så fedt at nå sådan et "skarpt" hjørne.
Du har knoklet for det Bamse, så du har så sandelig også fortjent det. Du skal nok nå dit mål, ingen tvivl om det - så du bliver bare en super duper lækker strandbamse her til sommer.....hæ hæ....
Du har knoklet for det Bamse, så du har så sandelig også fortjent det. Du skal nok nå dit mål, ingen tvivl om det - så du bliver bare en super duper lækker strandbamse her til sommer.....hæ hæ....
19 år9. juni 2005 kl. 09:17
eskimo (slettet)
Tillykke
Hej
Hvor er det bare superflot!!! Der er rigtig kommet gang i dit vægttab!!! Du må være super super glad idag, og det er alle vi andre også på dine vegne.
Sikke en flok strandløver og skønne sild vi bliver til juli måned;-)
Knus Eskimo
Hvor er det bare superflot!!! Der er rigtig kommet gang i dit vægttab!!! Du må være super super glad idag, og det er alle vi andre også på dine vegne.
Sikke en flok strandløver og skønne sild vi bliver til juli måned;-)
Knus Eskimo
19 år9. juni 2005 kl. 09:38
Corina (slettet)
re: Tillykke
WOW, JUHUUUUU ........
Pipper danser en lille spjætter ;-)))
SÅDAN Bamse. ENDNU engang har du vist at du styrer for vildt !
Så er det bare med at knokle på og vise vægten at den ikke kommer til at besøge de store tal mere !
KANONT BAMSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÆMPE krammer
Corina
Pipper danser en lille spjætter ;-)))
SÅDAN Bamse. ENDNU engang har du vist at du styrer for vildt !
Så er det bare med at knokle på og vise vægten at den ikke kommer til at besøge de store tal mere !
KANONT BAMSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÆMPE krammer
Corina
19 år9. juni 2005 kl. 15:52
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hey Bamse!
Hvor er det bare super at læse at du har meldt dig ud af klub 100 er godt nok STOLT af dig og det er jo ekstra fedt når man ikke lige havde regnet med det store vægtab.
Er sikker på at du nok skal nå dine mål med den fart du har på med dit vægtab ;o)
Knuser Smiley
Hvor er det bare super at læse at du har meldt dig ud af klub 100 er godt nok STOLT af dig og det er jo ekstra fedt når man ikke lige havde regnet med det store vægtab.
Er sikker på at du nok skal nå dine mål med den fart du har på med dit vægtab ;o)
Knuser Smiley
19 år9. juni 2005 kl. 20:51
Muldebeerg
Jeg vil bare lige sige....
TILLYKKE med dit vægttab, igen igen igen......*ss* Jeg er bare for super sej stolt af at kende en Bamse, der bare smider kilogram, som vi andre ta'r dem på *ggg'
Keep on the good work, Bamse - du når dit mål inden du har set dig om..
Knuzzer fra Mulde, der er stolt af sin ven..;o) *SS*
Keep on the good work, Bamse - du når dit mål inden du har set dig om..
Knuzzer fra Mulde, der er stolt af sin ven..;o) *SS*
19 år9. juni 2005 kl. 22:40
Joanmaria (slettet)
Hvor ER det bare FLOT. Du er simpelthen blevet så sej til at få lavet motion og spise sundt. Det er superflot. Jeg tror Smiley har en rigtig god indflydelse på dig ;o)
Jeg danser en lille spjætter sammen med Corina *GGGG*
Knus herfra - Judle
Jeg danser en lille spjætter sammen med Corina *GGGG*
Knus herfra - Judle
19 år9. juni 2005 kl. 22:51
solstråle1974
re: re: Bamse melder sig ud....
Hejsa Hjertelig tillykke - flot gået .. og jeg er sikker på at du når dit mål til juli.
Godt gået
Knus
Maria
Godt gået
Knus
Maria
19 år10. juni 2005 kl. 10:36
Så nu er der kun 9,7 kg til jeg har nået mit mål, og 1,7 kg skal jeg tabe til den 1/7, så har jeg nemlig holdt mit mål.
Nu er det jo så jeg skal sige ALDRIG MERE OVER 100 KG.
Knuser Bamse :-)