#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Judlehilsen ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Judlehilsen ;o)
Hey Judle.
Skønt at hører fra dig, og sikke gode nyheder du kunne berette om, det er jo kun dejligt for dig, og især for din mor.
Jeg tror det rammer alle, at når man er ked eller nervøs, kan det godt ende med en gang trøstespisning, og mn har jo nok slet ikke ovrskud til at koncentere sig om vægttabt, kost og motion.
Men rart at du nu kommer med igen og er tilbage hos os.
Knus og velkommen tilbage
Bamse
Skønt at hører fra dig, og sikke gode nyheder du kunne berette om, det er jo kun dejligt for dig, og især for din mor.
Jeg tror det rammer alle, at når man er ked eller nervøs, kan det godt ende med en gang trøstespisning, og mn har jo nok slet ikke ovrskud til at koncentere sig om vægttabt, kost og motion.
Men rart at du nu kommer med igen og er tilbage hos os.
Knus og velkommen tilbage
Bamse
19 år8. juni 2005 kl. 15:10
Joanmaria (slettet)
re: re: Judlehilsen ;o)
Taaaak ;o)
Du er nu en rar bamse ;o)
knus Judle
Du er nu en rar bamse ;o)
knus Judle
19 år8. juni 2005 kl. 16:13
eskimo (slettet)
Hejsa Judle
Hvor er det dejligt at høre at alt er gået godt med din mor!! Jeg kan godt forstå du har været bekymret og ikke tænkt på mad og motion. Der er trods alt vigtigere ting i verden!!!
Men nu hvor det er endt godt, og festival og fødselsdag er vel overstået er det på tide at springe ud i det igen med sund mad og en masse motion. Du har ikke langt ned til 60'ernes verden. Sæt evt det som dit første mål. Sommeren er over os med mulighed for en masse udendørs aktiviteter som forbrænder godt med kalorier:-)
Det var dejligt at høre fra dig igen.
Knus Eskimo
Men nu hvor det er endt godt, og festival og fødselsdag er vel overstået er det på tide at springe ud i det igen med sund mad og en masse motion. Du har ikke langt ned til 60'ernes verden. Sæt evt det som dit første mål. Sommeren er over os med mulighed for en masse udendørs aktiviteter som forbrænder godt med kalorier:-)
Det var dejligt at høre fra dig igen.
Knus Eskimo
19 år8. juni 2005 kl. 19:10
Joanmaria (slettet)
re: Hejsa Judle
Hej Eskimo...
Du har helt ret - nu skulle det være tiden at få startet op på de gode vaner igen. Og jeg vil gerne, men alligevel er de gamle vaner kommet så meget over mig, at det er supersvært. Men jeg må i første omgang bare prøve at skære ned på forbruget af de usunde varer.
Hver dag falder jeg bare i igen - det er pi... irriterende.......
Knus Judle
Du har helt ret - nu skulle det være tiden at få startet op på de gode vaner igen. Og jeg vil gerne, men alligevel er de gamle vaner kommet så meget over mig, at det er supersvært. Men jeg må i første omgang bare prøve at skære ned på forbruget af de usunde varer.
Hver dag falder jeg bare i igen - det er pi... irriterende.......
Knus Judle
19 år8. juni 2005 kl. 22:15
Corina (slettet)
re: Judlehilsen ;o)
Hej Judle
Jeg blev bare SÅ glad på dine vegne da jeg læste dit indlæg. Pyhhhh... Hvor VAR det bare godt !
Men kender alt til at tankerne flyver afsted med de mest grumme idéer.
Nu er det fremad igen - og du får da hurtigt indhentet det forsømte. Du har jo før vist en viljestyrke af rang.
Jeg hepper på dig på sidelinien.
Krammer
Corina
Jeg blev bare SÅ glad på dine vegne da jeg læste dit indlæg. Pyhhhh... Hvor VAR det bare godt !
Men kender alt til at tankerne flyver afsted med de mest grumme idéer.
Nu er det fremad igen - og du får da hurtigt indhentet det forsømte. Du har jo før vist en viljestyrke af rang.
Jeg hepper på dig på sidelinien.
Krammer
Corina
19 år9. juni 2005 kl. 15:50
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Judlehilsen ;o)
Hej Judle
Der er da ikke noget at sige til at kosten og motionen har holdt lidt pause - du har jo haft en masse andet at se til. Er sikker på at at du nok snart skal få styr på det igen ;o)
Hvor er det bare dejligt at læse at det med din mor endte positivt - har tænkt meget på dig!
Mange knuser og tanker fra smiley
Der er da ikke noget at sige til at kosten og motionen har holdt lidt pause - du har jo haft en masse andet at se til. Er sikker på at at du nok snart skal få styr på det igen ;o)
Hvor er det bare dejligt at læse at det med din mor endte positivt - har tænkt meget på dig!
Mange knuser og tanker fra smiley
19 år9. juni 2005 kl. 20:47
Muldebeerg
re: re: re: Judlehilsen ;o)
Hej søde Judle!
Dejligt at ha' dig tilbage hos os igen og ikke mindst vidunderligt at høre, at din mor har det ok og ikke har cancer. DET er jeg meget meget glad for på Jeres vegne *ss*
Op på hesten sammen med mig igen. Jeg har ikke haft de voldsomste bekymringer, men til gengæld har jeg alt alt alt for meget arbejde, så jeg får ikke motioneret nok, ej heller tænkt særligt meget på kosten. Vi har projekt Lækker til JULI kørende (husk juli, ikke jul..ha ha ha), lad os springe ud i det sammen, ikke også..
Knuzzer Mulde
Dejligt at ha' dig tilbage hos os igen og ikke mindst vidunderligt at høre, at din mor har det ok og ikke har cancer. DET er jeg meget meget glad for på Jeres vegne *ss*
Op på hesten sammen med mig igen. Jeg har ikke haft de voldsomste bekymringer, men til gengæld har jeg alt alt alt for meget arbejde, så jeg får ikke motioneret nok, ej heller tænkt særligt meget på kosten. Vi har projekt Lækker til JULI kørende (husk juli, ikke jul..ha ha ha), lad os springe ud i det sammen, ikke også..
Knuzzer Mulde
19 år9. juni 2005 kl. 22:36
Men - Det viste sig, at cysten slet ikke var så stor som de troede. Til gengæld var der noget med noget arvæv der var "vokset" efter en operation hun fik for 7 år siden. Arvævet er fjernet og cysten var godartet så jeg er noget så fantastisk lettet.
Med hensyn til mad og motion har det været en dårlig periode.
Først var vi jo til Jelling festival og det indebærer en masse junk- junk- junkfood!!! Men det var SÅ fedt. Vi skal helt sikkert afsted næste år.....
Så har Johanne haft fødselsdag og det indebærer jo som regel en hel del lagkager!!!
Og på grund af min mors situation har jeg fået trøstespist en del ved siden af.
Derfor har jeg besluttet mig for, at jeg først vil veje mig den 27. juni. (tror jeg nok - vi får se!)
Men Eskimo - du har helt klart overhalet mig.... ;o) Træls for mig - SKØNT for dig ;o)
Mange knus til jer alle fra Judle.
Ps: Jeg får nok ikke lige svaret på alle jeres indlæg..... Sorry.