BT: Tab 8 kilo på 8 uger

Du læser en tråd i debat > vægttab

BT: Tab 8 kilo på 8 uger
Ja gode råd kan man jo ikke få nok af, så da der på BT's forside i går stod Tab 8 kilo på 8 uger tænkte jeg at det måtte jeg da hellere se på. Men det er ikke alle de råd der er deri jeg kan bruge til noget.

Et råd er "drop uvanerne". Det lyder jo meget godt, men det handler om at man kan:

* tabe 1,4 kg på 8 uger ved at drikke 3 flasker vin mindre om ugen. Øhhh jeg drikker ikke 3 flasker vin om ugen, så det kan jeg jo ikke lige bruge.

* tabe 1,3 kg på 8 uger ved at skære ned på søde sager. Lad være med at spise en stor (180g) pose med slik hver aften. Jamen det gør jeg da heller ikke. Okay - her spiser jeg så nok en lidt mindre mængde chokolade og kunne tabe mig ved at undlade det.

* Tab 1,1 kg på 8 uger ved at drikke vand eller light sodavand i stedet for en halv liter sukkerholdig sodavand om dagen. Jeg har aldrig drukket sodavand dagligt, så det råd kan jeg heller ikke bruge.

* Tab 1,5 kg på 8 uger ved at skifte sødmælken i de 4 daglige caffe latter ud med minimælk. Øh jeg drikker ikke caffe latte og jeg bruger ALDRIG sødmælk.

Nå der skal nu nok gemme sig lidt gode råd i artiklen alligevel, men der er da godt nok nogle grove antagelser med folks vaner, for at opnå det lovede vægttab på 8 kilo på 8 uger.
16 år23. april 2008 kl. 08:34
re: BT: Tab 8 kilo på 8 uger
Ja, det er heller ikke vaner jeg ville kunne skære væk
16 år23. april 2008 kl. 10:01
Hellere ikke råd jeg kan bruge, men de fik da solgt en avis
16 år23. april 2008 kl. 10:46
Hvis man så går ud fra at BT på den måde overdriver og misviser med alle deres overskrifter, så har vi da der en god grund til ikke at betale penge for den avis.

Jeg så nu godt spisesedlen. Sig til hvis der stod nogen som har almen anvendelighed ;-)
16 år23. april 2008 kl. 10:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });