7 kg mindre er en rar fornemmelse
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: 7 kg mindre er en rar fornemmelse
Nej hvor dejligt! Og sjovt! Lo du ikke?
Sejt!
Sejt!
16 år22. april 2008 kl. 20:54
Frk M (slettet)
Hvor skønt.
Keg var hos lægen i går og blev næsten skuffet over at han ikke smed mig på vægten, det gør han ellers ved en hver given mulighed normalt
Keg var hos lægen i går og blev næsten skuffet over at han ikke smed mig på vægten, det gør han ellers ved en hver given mulighed normalt
16 år22. april 2008 kl. 21:21
kp08
Jeg har virkelig set fremt til træningen. Jeg havde bestemt at jeg skulle være under de 70 kg, inden jeg lave en aftale. Min ældste datter har samme personlige træner, og det har været svært for hende at holde mund med mit vægt tabt - men hun gjorde det for min skyld.
Min træner snakker virkelig f...... et øre af, så at hun blev mundlam, var bare dagens bedste oplevelse.
Det var også en rigtig rar fornemmelse, at jeg havde klaret vægttabet alene (ok, sammen med jer), men uden prof. hjælp. At jeg virkelig har haft motivationen denne gang, oven i købet samtidig med et studie, famile og et hjem der skal passes.
Jeg er vist først nu det rigtig går op for mig - at det har jeg klaret ret godt. Det tror jeg lige skal vendes inde i mit hoved - måske kan jeg bruge lidt af den selvtillid til at klare eksamensopgaverne - for de drille altså bare, jeg er tæt på at give op over for fagbøgerne.
Tror bare jeg vil nyde mit vægt tab og lade det bundfældes sig, så må jeg se på eksamensopgaverne i morgen.
Min træner snakker virkelig f...... et øre af, så at hun blev mundlam, var bare dagens bedste oplevelse.
Det var også en rigtig rar fornemmelse, at jeg havde klaret vægttabet alene (ok, sammen med jer), men uden prof. hjælp. At jeg virkelig har haft motivationen denne gang, oven i købet samtidig med et studie, famile og et hjem der skal passes.
Jeg er vist først nu det rigtig går op for mig - at det har jeg klaret ret godt. Det tror jeg lige skal vendes inde i mit hoved - måske kan jeg bruge lidt af den selvtillid til at klare eksamensopgaverne - for de drille altså bare, jeg er tæt på at give op over for fagbøgerne.
Tror bare jeg vil nyde mit vægt tab og lade det bundfældes sig, så må jeg se på eksamensopgaverne i morgen.
16 år22. april 2008 kl. 22:19
KarinaHadsten (slettet)
Sjovt og ja du er sej at klare vægttabet oveni alt det andet. Mon ikke din styrkede selvtillid kan bruges til eksamensopgaverne. Man skal ikke undervurdere hvad et vægttab kan gøre for ens udstråling. I min datters børnehave mener de jeg ser yngre ud. Og jeg tror da også jeg går mere rank og selvsikkert. Så brug det. Til eksamen gælder alle kneb.
Held og lykke med eksamen.
Held og lykke med eksamen.
16 år23. april 2008 kl. 08:06
iakob
Jeg er stadig ikke færdig med at vænne mig til min nye slanke profil. Det tager lidt tid at vænne sig til at man ikke længere er hende den fede.
Men klø du på din eksamen, lav en læseplanmed indbyggede pauser (en større til spisepauser og ellers en 5-10 minutters pause i timen) - det har hjulpet mig meget gennem tiden.
Hvis man på forhånd har planlagt det pensum man vil læse på en dag (antal sider) så har man det også meget bedre om aftenen. Og man kan læse meget mere målrettet.
Men klø du på din eksamen, lav en læseplanmed indbyggede pauser (en større til spisepauser og ellers en 5-10 minutters pause i timen) - det har hjulpet mig meget gennem tiden.
Hvis man på forhånd har planlagt det pensum man vil læse på en dag (antal sider) så har man det også meget bedre om aftenen. Og man kan læse meget mere målrettet.
16 år23. april 2008 kl. 10:19
Det var bare en god fornemmelse. Jeg skal dog havde bygget nogle flere muskler op, for desværre er 1,4 kg af vægttabet muskler. Det er fordi jeg ikke rigtig har tid til motion pga. mit studie. Men der er lys forude. Jeg er færdig med at læse/eksamen om 1½ mdr. og så skal jeg give den en ordentlig skalle.
Min næste tid hos træneren er den 14. maj, så må jeg jo se hvor meget mere fedt der er smidt.