#2 af eskimo (slettet)
Dagen i dag - indtil videre
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Dagen i dag - indtil videre
hejsa
Lyder som en god ide med slikket ned i kælderen. Bare du så ikke tager hele kassen med op når du skal have et stykke;-)
Du har helt ret i at du kan nå 4 gode dage, og du er jo allerede begyndt med masser af motion idag!!
Hygge Eskimo
Lyder som en god ide med slikket ned i kælderen. Bare du så ikke tager hele kassen med op når du skal have et stykke;-)
Du har helt ret i at du kan nå 4 gode dage, og du er jo allerede begyndt med masser af motion idag!!
Hygge Eskimo
19 år7. juni 2005 kl. 20:07
eskimo (slettet)
re: Dagen i dag - indtil videre
hejsa
Hygge Eskimo
Hygge Eskimo
19 år7. juni 2005 kl. 20:07
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Dagen i dag - indtil videre
Hej Marianne
Syntes også at det er en god ide at gemme slikke væk - men hvorfor smider du det ikke helt væk - giver det væk for så er du slet ikke fristet. Men jeg er sikker på at de næste 4 dage nok skal blive gode ;o)
Pøj pøj med vejningen i morgen.
Knus smiley
Syntes også at det er en god ide at gemme slikke væk - men hvorfor smider du det ikke helt væk - giver det væk for så er du slet ikke fristet. Men jeg er sikker på at de næste 4 dage nok skal blive gode ;o)
Pøj pøj med vejningen i morgen.
Knus smiley
19 år7. juni 2005 kl. 20:52
Marianne starter forfra (slettet)
Hej Smiley
Jeg smider det ikke ud fordi jeg ganske enkelt er for nærrig. Det er vægtvogter barer, og jeg har det ikke godt med at smide "penge" ud.
Jeg overholdt dagen igår helt fint. Og dagen idag bliver bedre, for jeg skal til vejning og jeg vil ikke overspise når jeg kommer hjem. Jeg vil lave noget rigtig aftensmad, så jeg bliver ordentlig mæt (det plejer jeg nemlig ikke at gøre).
Jeg tror selv på, at jeg er kommet op på hesten igen.
Knuz Marianne
Jeg overholdt dagen igår helt fint. Og dagen idag bliver bedre, for jeg skal til vejning og jeg vil ikke overspise når jeg kommer hjem. Jeg vil lave noget rigtig aftensmad, så jeg bliver ordentlig mæt (det plejer jeg nemlig ikke at gøre).
Jeg tror selv på, at jeg er kommet op på hesten igen.
Knuz Marianne
19 år8. juni 2005 kl. 07:16
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Hej Smiley
Hej Marianne
Jo det kan jeg da godt forstå men nogle gange er det bare det som skal til hvis man skal lade det være, men det er jo noget du skal tage stilling til ;o) Ved bare at hvis jeg har noget i huset og bliver lækkersulten ja så ryger der noget mere ned end det jeg havde planlagt. Hvis det er ww barer kan jeg godt forstå at du gemmer dem - for der er godt nok dyre, men dem må vi jo også godt spise hvis der er points til det.
Godt at dagen i går og i dag er gået godt og selvfølgelig kan du klarer det.
Knus Smiley
Jo det kan jeg da godt forstå men nogle gange er det bare det som skal til hvis man skal lade det være, men det er jo noget du skal tage stilling til ;o) Ved bare at hvis jeg har noget i huset og bliver lækkersulten ja så ryger der noget mere ned end det jeg havde planlagt. Hvis det er ww barer kan jeg godt forstå at du gemmer dem - for der er godt nok dyre, men dem må vi jo også godt spise hvis der er points til det.
Godt at dagen i går og i dag er gået godt og selvfølgelig kan du klarer det.
Knus Smiley
19 år8. juni 2005 kl. 11:34
Kæresten og jeg skal til træning i dag, og jeg vil starte med at cykle mindst 30 minutter og bagefter lidt styrketræning og ikke mindst mavebøjninger. Det kommer så an på vejret om jeg vil udenfor at løbe, for jeg har græsallergi og det er ikke sjovt i øjeblikket.
Hvis jeg er alene i aften, vil jeg nok op på kondicyklen derhjemme, jo mere motion jo bedre, for jo mere forbrænder jeg.
Jeg føler, jeg er lidt på vej op på hesten igen, for det andet er for dumt af mig. Jeg kan jo nå at have 4 hele gode dage inden jeg tager på ferie på søndag, så det må være planen.
Og så vil jeg stille al mit slik ned i kælderen i en lukket plastkasse. For som min søster sagde - "du gider ikke rende op og ned af trappen mere end højst nødvendigt". Så det skal jeg have gjort i aften også.
Jeg tror det bliver rigtig godt. Det vil i hvert fald hjælpe på hvor let det er at falde i. Jeg har heller ikke mere pålægschokolade tilbage og der skal heller ikke købes mere foreløbig. Ikke før jeg har styr på det hele igen.
Så selv om det er en høj hest at komme op på, så jeg skal nok komme derop.
Endnu engang tak for hjælpen allesammen.
knuz Marianne.
P.S. I må meget gerne kigge ind på min hjemmeside - hungrisens-hyggekrog.webbyen.dk Det er kun en hyggeside, men det vil glæde mig at høre jeres mening.