#2 af Frk M (slettet)
Se dig selv som slank
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk M (slettet)
re: Se dig selv som slanke
He he den var ganske sjov
16 år18. april 2008 kl. 14:13
lilja (slettet)
Meget fin side *GG*
16 år18. april 2008 kl. 14:38
iakob
Ja.. jeg tastede lige min startvægt ind (80 kg) og så lavede jeg et vægttab på den anden figur til 60 kg (min nuværende vægt).
Og så så jeg på begge figurer i profil... det var godt nok en opløftende øvelse :-D
Og så så jeg på begge figurer i profil... det var godt nok en opløftende øvelse :-D
16 år18. april 2008 kl. 21:57
Gammelmor (slettet)
Den var sjov.
KH Lene
KH Lene
16 år19. april 2008 kl. 07:31
Jeg har lige genopdaget en side hvor man kan tegne en virtual model af sig selv.
Den er egentlig blevet til, til hjælp for folk der shopper tøj over nettet, så kan de "se" tøjet på. Det er også det den stadig hovedsageligt bliver brugt til.
Det interessante er så, at de har lavet en vægttab side, hvor den sidestiller den model man har lavet af sig, som man ser ud nu, med en model, hvor man fx indtaster det man gerne vil veje. Det synes jeg er noget af en motivations faktor.
Så kan man fx prøve tøj fra H&M eller andre firmaer og se hvordan man ser ud i det tøj nu og hvordan man vil se ud i det tøj når man har tabt sig.
Man kan gemme sin profil med den model man har lavet af sig selv.
Prøv det på: mvm.com
Husk at dens default setting er det amerikanske målesystem (imperial). Man kan heldigvis ændre det til vores, man skal bare vælge det der hedder metric.