#2 af Marianne starter forfra (slettet)
status fra smiley
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: status fra smiley
Så længe det går den rigtige vej Smiley. Og 400 gram er meget tæt på ½ kg som jeg i hvert fald har fået at vide man helst skal tabe sig hver uge, for at der sker noget. Og for at man kan se resultater.
Jeg er selv meget spændt på i morgen hvor jeg skal vejes, for jeg er faldet i hver eneste dag siden fredag. Så jeg krydser fingre for at vægten står stille og frygter den er steget, men så hopper jeg på hesten igen.
Håber du får en god dag.
Knuz Marianne
Jeg er selv meget spændt på i morgen hvor jeg skal vejes, for jeg er faldet i hver eneste dag siden fredag. Så jeg krydser fingre for at vægten står stille og frygter den er steget, men så hopper jeg på hesten igen.
Håber du får en god dag.
Knuz Marianne
19 år7. juni 2005 kl. 07:27
Corina (slettet)
re: re: status fra smiley
Godmorgen Smiley
Det er super flot. 1. bevis på at du godt kan klare det uden ww. Som Marianne også skriver er det jo så godt som ½ kg.
Super flot !!!!!
Corina
Det er super flot. 1. bevis på at du godt kan klare det uden ww. Som Marianne også skriver er det jo så godt som ½ kg.
Super flot !!!!!
Corina
19 år7. juni 2005 kl. 08:36
bruger slettet
re: status fra smiley
Godmorgen smiley,
Det er flot gået. Du har jo en del andre ting at tænke på også med det nye job. Flot at du holder motionen vedlige. Jeg er sikker på, at det er motionen (løbeturene), der giver det ekstra der skal til. Flot gået.......tillykke med de 400 g.
Og det bedste er at du er så dejlig tilfreds......det smitter....*S*
Det er flot gået. Du har jo en del andre ting at tænke på også med det nye job. Flot at du holder motionen vedlige. Jeg er sikker på, at det er motionen (løbeturene), der giver det ekstra der skal til. Flot gået.......tillykke med de 400 g.
Og det bedste er at du er så dejlig tilfreds......det smitter....*S*
19 år7. juni 2005 kl. 09:08
solstråle1974
re: re: status fra smiley
Dejligt at læse et indlæg fra et glad og positivt menneske med 400 g mindre på bagen. - Det er jo også en god tid du går i møde med de nye kollegaer, sommeren osv.
Bare klø på - + at du har et tab på 12 kg. det er flot
Knus
Maria
Bare klø på - + at du har et tab på 12 kg. det er flot
Knus
Maria
19 år7. juni 2005 kl. 09:26
Her kommer lige en hurtig status fra mig - klokken er jo blevet mange og jeg må jo hellere se at få sovet lidt - vækkeuret ringer jo kl. 5.40 gaaaaab.
Ja så var det jo første vejning unden ww og jeg vejet mig i morges og her i eftermiddag. Morgenvægten sagde 67,4 kg et kg mindre end sidste uge, men her i eftermiddags sagde den 68 kg, så et vægtab på 400 gram i denne uge.
Det er jeg super tilfreds med for der er røget en del usunde ting ned i denne uge - afsked på det gamle arbejde og ny start på det nye arbejde. Men jeg har holdt motionen ved lige - her i weekenden blev det til to løbeture på 5,2 km pr. gang og en lang gåtur i går.
Sov god - håber at jeg snart kan være noget mere med i debatten
Knuser Smiley