Så længe det går den rigtige vej Smiley. Og 400 gram er meget tæt på ½ kg som jeg i hvert fald har fået at vide man helst skal tabe sig hver uge, for at der sker noget. Og for at man kan se resultater.
Jeg er selv meget spændt på i morgen hvor jeg skal vejes, for jeg er faldet i hver eneste dag siden fredag. Så jeg krydser fingre for at vægten står stille og frygter den er steget, men så hopper jeg på hesten igen.
Håber du får en god dag.
Knuz Marianne
#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Her kommer lige en hurtig status fra mig - klokken er jo blevet mange og jeg må jo hellere se at få sovet lidt - vækkeuret ringer jo kl. 5.40 gaaaaab.
Ja så var det jo første vejning unden ww og jeg vejet mig i morges og her i eftermiddag. Morgenvægten sagde 67,4 kg et kg mindre end sidste uge, men her i eftermiddags sagde den 68 kg, så et vægtab på 400 gram i denne uge.
Det er jeg super tilfreds med for der er røget en del usunde ting ned i denne uge - afsked på det gamle arbejde og ny start på det nye arbejde. Men jeg har holdt motionen ved lige - her i weekenden blev det til to løbeture på 5,2 km pr. gang og en lang gåtur i går.
Sov god - håber at jeg snart kan være noget mere med i debatten
Knuser Smiley