#2 af lilja (slettet)
En hurtig status
Du læser en tråd i debat > vægttablilja (slettet)
re: En hurtig status
Stort tillykke med et flotte vægttab Tommy :) Det er dejlig motiverende at høre om een det er lykkes for !
Det er virkelig flot at du har formået at ændre dine kostvaner på så kort tid!
Jeg er også utrolig glad for denne side. Jeg har været med siden 28 marts og har foreløbig tabt 5,8 kilo så jeg er ovenud tilfreds *SS*
Jeg vil gerne tabe 10 kilo mere evt. 12... så der er et stykke endnu, men jeg er fast besluttet på at tabe mig slank og bagefter vil jeg aldrig være tyk igen !
Pøj pøj til os *GG*
KH
Carina
Det er virkelig flot at du har formået at ændre dine kostvaner på så kort tid!
Jeg er også utrolig glad for denne side. Jeg har været med siden 28 marts og har foreløbig tabt 5,8 kilo så jeg er ovenud tilfreds *SS*
Jeg vil gerne tabe 10 kilo mere evt. 12... så der er et stykke endnu, men jeg er fast besluttet på at tabe mig slank og bagefter vil jeg aldrig være tyk igen !
Pøj pøj til os *GG*
KH
Carina
16 år15. april 2008 kl. 13:56
Frk M (slettet)
Tillykke med det
16 år15. april 2008 kl. 17:01
iakob
Jeg synes du er sej at du kan fatholde din kur/livsstilsændring selvom du ikke vejer din mad. Jeg vejer stadig min og jeg kan mærke at det gerne vil skride for mig. Det er altså supersejt!
16 år16. april 2008 kl. 13:18
Ja, jeg får ikke rigtig vejet min mad mere, og motion bliver det heller ikke så meget til, det eneste der forbliver som det skal er mit vægttab, jeg har takket være denne side blevet meget obs på hvad det var der gav mig de ekstra kilo.
Jeg startede den 27 februar på 93,4 kg, og vejer i dag 84,0 så jeg må gøre noget rigtigt, og jeg er blevet glad for at være sulten.
Jeg spiser "masser" af slik, ikke så meget kage, og i weekenden spiser jeg som jeg gjorde før, det føler jeg i hvert fald, men hvis jeg tænker mig om, så ved jeg at jeg ikke spiser i helt samme mængder, af 2 grunde, min mavesæk er nok ikke så stor som da jeg startede, og jeg bliver dårlig af at spise sukker i de mængder jeg gjorde før.
Jeg har stadig 10-12 kg jeg gerne vil smide, og fortsætter med at veje mig hver dag, og skriver min vægt på herinde hvis jeg husker det.
Jeg satte mig i hovedet jeg ville tabe 20g, og nu har jeg næsten smidt halvdelen på 1½ måned, uden at sulte mig fuldstændigt. 1200-1800 Kcal om dagen
Jeg ved at jeg er sej, og har efterhånden fået henvist 10-20 mennesker til denne side, da de kan se det virker for mig.
God kamp til alle jer andre seje mennesker derude.
Og hvad man ikke propper i hovedet, kan ikke ses på vægten, og tit smager kagen ikke som man forestiller det sig, når man kigger igennem bagerruden.
Tommy Bergquist