#2 af Corina (slettet)
Status og mål
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: Status og mål
Det lyder som om du får en rigtig pæn graviditet hvis du holder linien. Men det er jo altid i slutningen der virkelig tager til *S*
Godt du holder motionen ved lige. De siger også at det faktisk gør det nemmere at føde når man er i form.
Mange hilsner
Corina
Godt du holder motionen ved lige. De siger også at det faktisk gør det nemmere at føde når man er i form.
Mange hilsner
Corina
19 år6. juni 2005 kl. 15:03
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Status og mål
Hej Maria
Det er da flot at du kun har taget 2 kg på, bliver spændende at følge dig under din gravititet ;o) Godt at du er begyndt at tage madpakke med selv og det er nok en god ide at snakke med eksperterne angående motionen.
Knus smiley
Det er da flot at du kun har taget 2 kg på, bliver spændende at følge dig under din gravititet ;o) Godt at du er begyndt at tage madpakke med selv og det er nok en god ide at snakke med eksperterne angående motionen.
Knus smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:30
nu sidder man og læser mange gode indlæg - så må jeg vil også hellere komme med et status. jeg vil skrive den om fredagen. - Jeg er nu ca. 21 uger henne i graviditeten - og i den perioden har jeg ca taget 2 kg. på hvilket jeg syntes er rimeligt godt holdt.
Jeg vejede 82 kg. da jeg blev gravid og mit mål er at jeg kan holde mig under 100 kg. inden jeg skal føde - helst 90 kg !
Jeg er stoppet med at spise i kantinen og tager selv mad med - så jeg håber jeg kan styre det den vej ; ).
jeg træner så vidt muligt 3 x om ugen - skal snakke med dem i dag om jeg kan fortsætte med bodycombat lidt endnu
selvom den ene var lidt skeptisk - jeg vil jo hellere ikke udsætte barnet for hvad som helst. - men yoga kan jeg da holde.
Kan I have en god dag
mange hilsner
Maria -