Jubiiii

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jubiiii
Jeg har holdt linien indtil nu. Jeg fik motioneret hver dag i weekenden og glæder mig faktisk til at komme hjem og gå igang igen.
Jeg håber virkelig jeg kan bevare motivationen denne gang. Der er nu "kun" 7 uger til sommerferien.
Kryds fingre og spark mig gerne engang imellem hvis jeg springer over det lavesste gærde... ;-)
Rigtig mange hilsner

Corina
19 år6. juni 2005 kl. 10:30
Corina......
Hey Pipper.
Nu kan jeg jo slet ikke se hvorfor man skal sparke til en som er så glad og positivt, så det ser jeg ingen grund til.
Selvfølgelig kan du holde movitationen denne gang, DU KAN, DU SKAL, OG DU VIL....... og vi er nogle stykker som holder øje med dig husk det søde.
Knuser
En bamse som smilede meget over hel rødbeden da han læste dit indlæg
19 år6. juni 2005 kl. 12:37
re: Corina......
*SSSSSS* Jamen der findes jo også røde Bamser - havde bare aldrig overvejet HVORFOR de var røde * he he*

Tak skal du have :-)

/Pipper
19 år6. juni 2005 kl. 15:01
re: re: Corina......
Wow. Flot gået. Jeg nejer og bukker i respekt. Jeg har nemlig haft en hård uge, hvor jeg bare har været enormt sliksulten og helt vildt trængende efter elendige tomme kulhydrater.
Det lyder også godt med motionen. Det kører rigtigt for dig, det er jo super. Det skal nok blive et flot resultat om 7 uger, det er jeg sikker på.

Knus Eskimo
19 år6. juni 2005 kl. 22:17
re: Jubiiii
Hej Corina

Hvor er det bare lækkert at læse er sikker på at det nok skal lykkes for dig - skal nok være med til at give et los i r.... hvis du trænger til det ;o)

Knus smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:27
re: re: Jubiiii
I er for DEJLIGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELSKER dette forum.

Håber ikke det bliver alt for nødvendigt med sparkene, man bliver sgu´så øm i popoén *GGG*
Men hvor er det rart at vide hvor man går hen når tingene ikke lige gør som man vil.

Krammer

Corina
19 år7. juni 2005 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });