Hej Marianne
Du har ret - det var et langt indlæg, men jeg tror du havde behov for det.
For det første vil jeg spørge dig om der ikke findes WW klasser i en anden by i nærheden af dig - hvor der ikke holdes så lang sommerferie? Det lyder som om det ville hjælpe dig lidt? Jeg går selv i Ishøj - og der mener jeg ikke der holdes ferie?
Mht dit overspiseri af søde sager - så kender jeg det godt, jeg har selv haft en periode ligesådan - og valgte tilsidst at sige til mig selv at jeg måtte lære at sige nej. Fortæl dig selv at du bestemmer! Det er ikke din kæreste, ej heller farmor eller andre. Det er jo dig der bliver ked af det - når du har "syndet"
Og husk som de siger hos ww - det kan godt være du ikke går i seng som en ww - men når dagen starter er vi på igen.
Hav en god dag - og tro nu på det DU KAN GODT
knus
Helle
#2 af grevinden (slettet)
Jeg er simpelthen så slik-syg i øjeblikket så det halve ville være rigeligt. Jeg vil jo så gerne ned under 72 kg... som er mit "frygtens" punkt. Det var der jeg sluttede i år 2000. Jeg føler jeg saboterer mig selv, ja det er jo ikke engang noget jeg barer føler, jeg gør det jo rent faktisk.
Jeg havde planer om at cykle en masse i går aftes men fordi min kæreste kom forbi og havde sin hund med, så kunne jeg ikke lide at cykle. Jeg havde ellers planlagt at cykle så længe så jeg med god samvittig hed kunne spise en enkelt chokoladebar. men sådan gik det jo ikke.
Jeg har bare IKKE lyst til at være iblandt de 90% på slankekure der falder tilbage og tager på igen... jeg vil IKKE. Og det er det jeg frygter mest. Jeg bonker mig selv gang på gang, jeg laver masser af planer - madplaner, motionsplaner. Men de bliver bare ikke til så meget.
Fredag aften da min kæreste kom på besøg, havde han kæmpeflødeboller med. "jubi" jeg havde da godt nok point nok, og spiste da også en enkelt, men han sad sq og spiste 2, og jeg bliver virkelige muggen over det, jeg synes godt han kunne være solidarisk med mig, og kun spise én også. Eller jeg det bare mig der er sippet ???
Han har selv indrømmet, at han spiser for meget, og vi har aftalt at når der spises aftensmad, så bliver der kun lavet ét stykke kød til hver. Men hvad nytter det, når han så guffer det hele op i slik senere. Det er som om han er et stor hul, han kan bare æde hele tiden, og sådan føler jeg det jo også, jeg vil også spise hele tiden, jeg skal "bare lige" overholde mine point.
Jeg føler mig begrænset i øjeblikket, at jeg er nød til at undvære. Og det er virkelig træls.
På søndag rejser vi til Polen i 4 døgn, og hvordan skal jeg så lige klare det ??? Jeg har jo ikke lyst til at gå og være sulten hele dagen, jeg har jo også lyst til at "hygge" mig mens vi er afsted. Og alligevel er jeg allerede begyndt at tænke i point, hvordan jeg kan overholde dem, og alligevel spise hvad jeg har lyst til - og det kan bare ikke hænge sammen.
Jeg har jo heller ikke lyst til at have taget på når jeg kommer hjem. Der er jo trods alt kun 4-5 dage vi skal være afsted.
Jeg kan også kun bliver vejet 2 gange til inden ww holder sommerferie i Farum ... og så åbner de først til august. Jeg synes godt nok bare det er lang tid. Og jeg ønsker, at have tabt mig en masse til det starter op igen. Lige nu frygter jeg bare at jeg ikke kan gøre det... at jeg ikke får tabt mig. At jeg tværtimod tager på. Og det er jo ikke meningen.
Undskyld alle sammen ... jeg sidder og hælder vand ud af ørene og piver over noget jeg ikke behøver pive over, jeg skal "bare" tage mig sammen. Synes bare det er for svært lige nu.
Håber I bærer over med mig.
Knuz Marianne