#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Mulde's Horsensløb
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Mulde's Horsensløb
Hej Mulde.
Super svømmer og super løber.
Syntes da det er en flot tid du har løbet på.
Du skriver du ikke haft tid til motion, øhh 1,7 km svømning, er det ikke motion????
Du kan jo forberede dig til næste løb, hvis det er Silkeborgløbet hvor ham bamse måske kommer forbi..
Knus bamse
Super svømmer og super løber.
Syntes da det er en flot tid du har løbet på.
Du skriver du ikke haft tid til motion, øhh 1,7 km svømning, er det ikke motion????
Du kan jo forberede dig til næste løb, hvis det er Silkeborgløbet hvor ham bamse måske kommer forbi..
Knus bamse
19 år6. juni 2005 kl. 09:10
Corina (slettet)
re: re: Mulde's Horsensløb
Hellloo Mulde :-)
Du knokler som sædvanligt derudaf. Jeg kan EGENTLIGT ikke forstå du har status Que med alt det du løber og svømmer ???? Røger der lidt godt ind i de sene arbejdstimer ? *GGGG*
Hvornår er deadline egentligt til vores næste væddemål ?
Krammer
Corina
Du knokler som sædvanligt derudaf. Jeg kan EGENTLIGT ikke forstå du har status Que med alt det du løber og svømmer ???? Røger der lidt godt ind i de sene arbejdstimer ? *GGGG*
Hvornår er deadline egentligt til vores næste væddemål ?
Krammer
Corina
19 år6. juni 2005 kl. 10:20
solstråle1974
re: re: re: Mulde's Horsensløb
Det er også svært at få kombineret meget overarbejde samt motion - den det er da flot at du alligevel har fået tid til det
bare klø på - jeg skal til løb nu her den 21 juni - der er jeg så 23 uger henne - så det skal nok blive sjovt - jeg løber så IKKE ruten. men gå er også fint ;)
bare klø på - jeg skal til løb nu her den 21 juni - der er jeg så 23 uger henne - så det skal nok blive sjovt - jeg løber så IKKE ruten. men gå er også fint ;)
19 år6. juni 2005 kl. 15:23
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Mulde's Horsensløb
Hejsa Mulde
Det er da en flot tid du har fået, når man tænker på alt det arbejde du har haft her på det sidste. DET KAN DU GODT VÆRET STOLT AF!!!!!!!! Du har jo alligevel fået lave lidt motion selvom din tid for det meste har stået i arbejde, det er da dejligt at du har nogle hyggetimer sammen med din mor og veninderne.
Knuser smiley
Det er da en flot tid du har fået, når man tænker på alt det arbejde du har haft her på det sidste. DET KAN DU GODT VÆRET STOLT AF!!!!!!!! Du har jo alligevel fået lave lidt motion selvom din tid for det meste har stået i arbejde, det er da dejligt at du har nogle hyggetimer sammen med din mor og veninderne.
Knuser smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:14
Håber I alle har haft en go' weekend. Jeg har nu, efter en uge med over 105 timers arb., langt om længe lidt fri og har haft det siden lørdag eftermiddag..Pyyhh...det har været tiltrængt..*GGG* Motionen har der ganske enkelt ikke været hverken tid eller energi til. Dog fik jeg svømmet 1,7 km. i onsdags i vores udendørs bassin i svømmehallen, aaahhh...det var dejligt! Idag skulle min kæreste og jeg løbe 5,1 km. til Horsensløbet. Det gik såmænd også fint nok, meeeen min tid kunne nu ha' været bedre. Den endte på 31,32 min, og sidst jeg løb ved I Forms løb havde jeg jo en tid på 29,35 min for 5 km. MEN jeg er ok tilfreds..Bilder mig selv ind at det er arbejdet der hænger i mig endnu, synes stadig jeg er træt og "mør" over det hele...Imorgen står den på en lille hyggeløbetur og ja..så må vi se hvad ugen ellers bringer af motion. Heldigvis er der ikke SÅ meget arb. igen, men også et par dage med hygge hhv. med min mor og en god veninde ;o)
Vægten kender jeg ikke helt præcist, men umiddelbart ser det ud på, at jeg stadig er status quo, altså 71,5 kg. Som det er pt., er jeg glad hvis jeg bare holder mig der og ikke ta'r på, så må jeg knokle for vægttabet, når jeg har lidt mere tid..Håber I alle har det godt og der snart kommer lidt mere liv i forummet igen...
Knuzz og tanker fra Muldebeerg