#2 af Muldebeerg
tidlig status
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: tidlig status
Hej Eskimo!
Det er nu da flot, jeg er også ret sikker på at du er UNDER de 70 når vi runder 1. juli..Håber bare jeg kan følge med dig...*ss* Men jeg vil i hvert fald gøre endnu et forsøg, det lover jeg dig..
Knuz Mulde
Det er nu da flot, jeg er også ret sikker på at du er UNDER de 70 når vi runder 1. juli..Håber bare jeg kan følge med dig...*ss* Men jeg vil i hvert fald gøre endnu et forsøg, det lover jeg dig..
Knuz Mulde
19 år6. juni 2005 kl. 00:13
bruger slettet
Hej Eskimo,
Det er sørme flot, tillykke med det. Er det ikke bare herligt, når det går den rigtige vej - man bliver altså så glad. Hvis du smider 500 g. om ugen, ja så når du i hvert fald dit mål inden 1.7.
Det er sørme flot, tillykke med det. Er det ikke bare herligt, når det går den rigtige vej - man bliver altså så glad. Hvis du smider 500 g. om ugen, ja så når du i hvert fald dit mål inden 1.7.
19 år6. juni 2005 kl. 09:22
Corina (slettet)
re: re: tidlig status
Det er SIMPELTHEN så flot ! Du bare falder og falder i vægt.
Jeg bliver helt misundelig. *S*
Det er SUPER flot
Kæmpe hilsen
Corina
Jeg bliver helt misundelig. *S*
Det er SUPER flot
Kæmpe hilsen
Corina
19 år6. juni 2005 kl. 10:21
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Sådan Eskimo det er bare super flot, men du har jo også fået dyrket en masse motion. Kan godt forstå at du nyder at kunne være ude i det gode vejr.
Knus Smiley
Knus Smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:10
Vægten siger 71,4 kg idag, så det går støt og roligt derned af. Jeg tror godt jeg kan smide 1,4 kg inden d. 1. juli, især, hvis vejret holder bare havdelen af måneden. Alle de gåture og løbeture, man er bare er nødt til at tage i det skønne vejr:-)
Men 500 g er der røget siden i mandags. Super:-)
Eskimo