sommer og sol

Du læser en tråd i debat > vægttab

sommer og sol
Ja, nu er sommeren rigtig nået her til landet. 15 grader og solskin ( svarer til 23-25 i dk, pga den tørre luft heroppe), så selvfølgelig skulle dagen tilbringes udenfor. I formiddags blev det til en vandretur på ca 1½ time op i fjeldet, op og ned gik det:-) Og her til eftermiddag blev det til 7 km i varmen. Det var godt nok hårdt, jeg havde aaaaalt for meget tøj på, men det var godt. Nu er jeg behageligt smadret af den friske luft, solen og gåturen og løberiet.
Og vejrudsigten lover samme vejr de næste 4 dage, jubii:-) På mandag kommer båden i vandet, så skal der sejles ture ind i fjorden, hvor vi skal fiske, vandre, på rensdyrjagt, grille og hygge. Der er bare ikke noget bedre end sommeren her til lands!!! Man kan slet ikke lade være med at være aktiv. Det er skønt.
Jeg håber at alle hygger sig og har styr på kosten og motionen. Der er noget stille her på forummet i disse dage, men folk har nok travlt:-)

Hygge fra Eskimoen i sommerhumør.
19 år4. juni 2005 kl. 22:50
re: sommer og sol
Hej eskimo
Jeg skal da lige love for, at du er aktiv - det er helt kanon! Bliv ved med det.
Herhjemme i Danmark er det et rigtig møgvejr. Det reger og blæser - så det inviterer ikke ligefrem til udendørs aktiviteter.

Jeg er en af de morgenfriske, så jeg tager til spinning fra 10-11 - puha det er hårdt, men det er godt.

Ha' en rigtig go' dag og pas på dig selv deroppe :o)

Sandra
19 år5. juni 2005 kl. 09:21
Hej Eskimo!
Iiihhh...hvor ku' jeg godt tænke mig at nå at besøge dig, mens du er på Grønland..Det lyder altså til at være et rigtigt interessant og ikke mindst utroligt smukt sted. MEN det når jeg jo nu nok ikke i denne omgang, vel..*ss*
Dejligt at du går og hygger dig og samtidig er rigtig aktiv, det er jo en super kombination, ikke sandt. Håber du har haft en go' weekend, -min har været fin. Specielt da jeg nu er færdig med den allerhårdeste arb.uge jeg har haft så længe jeg husker...Imorgen står den på hygge med min mor. Det er hendes "mors dags gave", der bestod af et "gavekort" med tøsehygge, cafebesøg og shopping, så vi skal nok få det rigtigt godt..Oveni fik hun så en billet til massage, så hun selv kan bestemme hvornår hun får tid til den slags hygge hos massøren i den svømmehal jeg arb. ;o)

Nok fra mig, der ER meget stille herinde, men tro mig, det er ikke det gode vejr der holder os i DK fra pc'en, -det er helt sikkert... ;o)

Knuzz og ha' en dejlig uge fra Muldebeerg
19 år6. juni 2005 kl. 00:10
re: sommer og sol
Hej Eskimo

Hold da op hvor er du bare aktiv Eskimo - dejligt at I har fået noget bedre vejr oppe hos dig. Man kan ikke lige just sige at vi har sommervejr her i Danmark - her til aften har det stor set regnet hele dagen - så jeg håber også snart at vi få noget sommervarme - kan du ikke sende noget af jeres varme ned til os *s*

Knuser smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:07
re: re: sommer og sol
Kan man andet end drømme om at være med ?
Det lyder rigtig flot og som en skøn naturoplevelse. Kom til at tænke på - hvad laver du egentligt deroppe på Grønland ?

Rigtig mange hilsner fra
Corina som fryser i det "sydlige" danske vejr.
19 år7. juni 2005 kl. 08:29
re: re: re: sommer og sol
uh man får helt dårlig samvittighed - hvor får du alt den energi fra ?? - Når j kommer hjem fra arb. - så kalder sofaen
; ) - men j træner man,ons. tors. - tirs. go fredag lige hjem på sofaen og lave dumt tv- kikkeri - det kunne være man skulle følge dig lidt i fodsporene - der hvor j bor er der ikke så flot natur som hos dig - men vi har da klinten og flot natur

Dejligt at du er så aktiv

Knus

Maria
19 år7. juni 2005 kl. 09:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });