Hallooo.... Hvor er I alle sammen henne ???

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hallooo.... Hvor er I alle sammen henne ???
Her er godt nok stille idag... der plejer at være en masse fredags-statusser, men der er stadig ikke kommet et eneste indlæg idag.

Er I allerede gået på weekend ???

Jeg har skrevet min onsdagsstatus - den var 73,0 og i dag stod den på 72,8 kg selvom jeg ikke vil tro på noget før det er onsdag igen. Det er jo den vejning der gælder for mig.

Jeg ville bare lige lave lidt "larm" herinde.

Knuz marianne
19 år3. juni 2005 kl. 17:50
re: Hallooo.... Hvor er I alle sammen henne ???
Hallloo....Marianne! ;o)

Ja, der er grumme stille herinde, -har været inde og lure et par gange, men der sker jo ganske enkelt intet...!!! Alle har vist holdt tidligt weekend, er jeg bange for *ggg* Det er flot som du går og taber dig, også selvom det måske ikke går helt så hurtigt, som du håber på. Du skal nu nok nå dit mål alligevel, det tvivler jeg ikke et sekund på.
Kan du og alle I andre ha' en dejlig weekend og passe godt på Jer selv. Håber snart der kommer lidt liv i debatten igen..

Knuzzer Mulde
19 år3. juni 2005 kl. 19:00
Jamen jeg er jo lige her....
Hejsa Marianne og Mulde.
Ja stille det er der godt nok, men for mit vedkommende har jeg haft to dage som bare er fløjet afsted, bare fordi man holder fri en dag, så ligger der 127 opgaver og venter på en når man kommer tilbage.
Derfor har jeg desværre ikke haft tid til at kigge forbi, men det gør jeg så nu.
Sidder sammen med min datter, hun ser lige lidt tegnefilm, og inden ret længe kommer Smiley hertil.
Rigtig god weekend venner

Knuser
Bamse
19 år3. juni 2005 kl. 20:13
re: Hallooo.... Hvor er I alle sammen henne ???
Hej Marianne

Ja jeg må godt nok indrømme at det er længe siden jeg har været herinde og jeg kan godt se at der er noget stille ;o) Men jeg er jo startet på mit nye arbejde og tiden flyver bare afsted. Når jeg kommer hjem er jeg godt nok meget træt, men det bliver forhåbentlig snart bedre ;o)

Knuser Smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });