Når det bliver bemærket...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Når det bliver bemærket...
Jeg havde en dejlig start på dagen i dag. Da jeg afleverede min datter i børnehaven skulle en af pædagogerne, som godt ved jeg er på kur da lige se hvordan jeg så ud. En anden pædagog udtalte "Du går da og smaller dig". Så der var stor ros til mig fra morgenstunden. Det var skønt.

Jeg går også lige nu og venter på at tabe liiiiige det sidste inden næste belønning. 700 g mangler det. Så er mit vægttab samlet på 15 kilo hvilket svarer til vægten på min 4 årige datter. Det bliver lidt sjovt at kunne sige. Og så er der kun 1,5 kilo til en anden stor mærkedag - dagen hvor jeg ryger under de 80 kilo og vægten lige pludselig siger 7, som det første tal. Det bliver stort.

Er det ikke bare herligt når nogle bemærker at man har tabt sig. Så holder man da humøret højt.
16 år2. april 2008 kl. 10:19
re: Når det bliver bemærket...
Jo det er så skønt når andre pludselig kan se at vægten går ned af.

Jeg har desværre ikke oplevet det endnu (ved dette vægttab).
Men det kommer nok.
16 år2. april 2008 kl. 10:50
Ja det er skønt når folk helt umotiveret fortæller, at det kan ses :) Tillykke vil jeg lige sige - det er virkelig flot, at du snart har tabt 15 kilo *SS*

Jeg er lige begyndt, mit foreløbige vægttab er 2,7 og det er jeg glad for som en rigtig god start :) Jeg vil gerne tage ca. 15 kilo mere. Mit forløbige mål er dog meget mere opnåelig, fa jeg ikke vil sætte så stort et mål, at det bliver uoverskueligt. Jeg vejer i dag 79,8 og vil foreløbig gerne nå de 75 derefter er målet 70 og mit drømmemål er 65 *SS*

Pøj pøj med de næste 700 gram , du er stærk og du kan gøre lige hvad du vil .. også tabe dig ned til din drømmevægt :)

KH
Carina
16 år2. april 2008 kl. 10:57
Skønt! Og tro mig - det kan ses!!

Hvordan går det i øvrigt med "ridebukserne" - sådan oppe i dit hovede?
16 år2. april 2008 kl. 11:40
Heeey - på vej til frokost i dag var der pludselig en kollega, som spurgte hvor meget jeg nu havde tabt. Han kunne godt se at det så godt ud :-) Det er jo en fantastisk dag.

Lilja - god ide at tage det lidt ad gangen. Sådan har jeg også arbejdet mig nedad.

Iakob. Jeg synes stadig der er ridebukser, men min kæreste har lige i dag kommenteret at de da også er blevet mindre. Men men jeg ved nu stadig ikke. Det var efter at jeg havde taget cowboybukser på. Så de holder jo også lidt på formerne.

16 år2. april 2008 kl. 12:23
hej karina

det er jo pragtfuld at blive gjort opmærksom på resultaterne. dejligt for dig ;O)

jeg var ude for det samme i går da jeg var på posthuset. der var der en der sagde: du går da og bliver så pæn og flot og så tynd. skøøønt. så får man lidt mere energi. ;-)
lise
16 år2. april 2008 kl. 14:28
Hej Karina

Tillykke med de skønne kommentarer - jeg har selv fået en af de uopfordrede af slagsen i dag og det er noget af det, der stiver selvtilliden af. Og det er godt nok mange år siden, jeg sidst er blevet kaldt "splejs" :-D

Jeg kan se, at vi følges pænt ad - jeg er også lige ved at runde et vægttab på 15 kg og grænsen på de 80. Og det er virkelig også noget, der kan ses. Så skal vi ikke bare bliver enige om at de næste kilo er endnu tydeligere? Så bliver det dælme skønt til sommer ;-)

Claus
16 år2. april 2008 kl. 18:35
Der var en kollega - godt over 40 år - som kaldte mig "afpillet" i løbet af ugen. Jeg grinede simpelthen sådan af hende fordi hun selv da ikke har meget fedt på kroppen. Og det sagde jeg så også til hende: "Hvad så med dig, din magre sild. Skal du ind og have en flødeskumskage i kantinen så du kan få lidt huld på kroppen?"

Det skulle hun nu ikke - og jeg kan måske godt forstå hendes udtryk ("afpillet") selvom det måske ikke var den smukkeste kompliment. Fordi sammenlignet med trekvart år siden, så ser jeg sikkert lidt afpillet ud. :-D
16 år2. april 2008 kl. 21:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });