8 uger

Du læser en tråd i debat > vægttab

8 uger
Du bliver hvad du spiser - programmet kører over en 8 ugers periode for deltagerne.
Jeg har 8 uger til sommerferien, og har derfor besluttet at jeg vil prøve at komme ned inden da.
Jeg har ikke tabt noget som helst - dog heller ikke taget på den sidste 1½ måned. Men jeg har heller ikke værdig alt for ihærdig det sidste stykke tid.
Jeg ved jeg kan - jeg skal (selvfølgelig) bare gøre noget for det - så kommer det forholdsvis hurtigt.

Jeg beder derfor om et dagligt lille spark til at jeg får motioneret. Enten kickboxing video, motionscykel, løbebånd eller løb i det fri.
Ellers tror jeg at der også efter 8 uger vil være standby og DET er da lidt træls ?

(Desuden har jeg lige køb en masse lækkert tøj - bl.a. en nederdel der måske nok er LIGE på grænsen, men det var den eneste de havde tilbage. *GGGG*)
19 år2. juni 2005 kl. 12:37
re: 8 uger
Værsgo... Det var det første kærlige los i r...... det er et godt mål du har sat dig. 5 kg på 8 mdr kan godt være lidt hårdt, men det er overkommeligt, især nu hvor det er ved at blive sommer, og man kan dyrke motion udenfor i det gode vejr:-)

Prøv at gå ind på dourun.dk og de deres begynderløbeprogram (hvis ikke du allerede har set det) Følger du det kan du også løbe 5 km på omkring en halv time om 8 uger:-) Og løb er klart kalorieforbrænder nummer absolut 1!!!!!

Hygge Eskimo
19 år2. juni 2005 kl. 19:33
re: re: 8 uger
Av av av... Tak skal du have Eski ;-)
Jeg fik startet godt op igår og fik lavet Kickboxing. SKØN! Jeg svedte som et vildsvin pyhh. Men hvor VAR det rart bagefter !
Idag vil jeg så ud at løbe tror jeg.
19 år3. juni 2005 kl. 11:34
re: re: re: 8 uger
Hey Corina.
Vær nu kke for hård ved dig selv, under din profil står der jo at op til dt bryllup tabte du dig 10 kg, så ved du også du kan.
Jeg vil gerne være med til at give dig et meget kærlig los bagi, men jeg stoler på dig, og VED DU KAN....
Så lille pige, vis os hvad du kan, for du kan godt.
Knuser
Bamse
19 år3. juni 2005 kl. 20:07
re: 8 uger
Hey Corina

Her er så også et kærligt "spark" fra mig og jeg ved du kan det har du jo bevist før, så det er bare med at komme i gang med motionen og kosten, så kommer resultaterne også. Det er godt nok også længe siden jeg sidst har lavet kickboksing ;o)

Pøj pøj glæder mig til at følge dig søde.

Knuser Smiley
19 år6. juni 2005 kl. 23:01
re: re: 8 uger
*SS* Tak Smiley.

Håber virkelig der BLIVER noget at følge... men MON ikke ?
ja - hvis man først kommer ud af det med én type motion kan det være svært at komme igang igen :-)
Men du knokler jo derudaf med så mange andre !
Krammer

Corina
19 år7. juni 2005 kl. 08:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });