Værsgo... Det var det første kærlige los i r...... det er et godt mål du har sat dig. 5 kg på 8 mdr kan godt være lidt hårdt, men det er overkommeligt, især nu hvor det er ved at blive sommer, og man kan dyrke motion udenfor i det gode vejr:-)
Prøv at gå ind på dourun.dk og de deres begynderløbeprogram (hvis ikke du allerede har set det) Følger du det kan du også løbe 5 km på omkring en halv time om 8 uger:-) Og løb er klart kalorieforbrænder nummer absolut 1!!!!!
Hygge Eskimo
#2 af eskimo (slettet)
Jeg har 8 uger til sommerferien, og har derfor besluttet at jeg vil prøve at komme ned inden da.
Jeg har ikke tabt noget som helst - dog heller ikke taget på den sidste 1½ måned. Men jeg har heller ikke værdig alt for ihærdig det sidste stykke tid.
Jeg ved jeg kan - jeg skal (selvfølgelig) bare gøre noget for det - så kommer det forholdsvis hurtigt.
Jeg beder derfor om et dagligt lille spark til at jeg får motioneret. Enten kickboxing video, motionscykel, løbebånd eller løb i det fri.
Ellers tror jeg at der også efter 8 uger vil være standby og DET er da lidt træls ?
(Desuden har jeg lige køb en masse lækkert tøj - bl.a. en nederdel der måske nok er LIGE på grænsen, men det var den eneste de havde tilbage. *GGGG*)