#2 af Marianne starter forfra (slettet)
En dag i motionscenteret, StoreSøs
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: En dag i motionscenteret, StoreSøs
Jeg synes det er rigtig godt at du er kommet afsted og har fået lagt et program. Du skal jo starte et sted. Og JO du har mavemuskler de er bare ikke så trænede *smiler*.
Husk at måle dig her fra starten af, så du kan følge udvikling. Og kig dig i spejlet - jeg tror det meget hurtig vil kunne ses. Du vil i hvert fald kunne mærke på din krop at du får styrket den.
Pøj pøj med træningen.
Knuz Marianne
Husk at måle dig her fra starten af, så du kan følge udvikling. Og kig dig i spejlet - jeg tror det meget hurtig vil kunne ses. Du vil i hvert fald kunne mærke på din krop at du får styrket den.
Pøj pøj med træningen.
Knuz Marianne
19 år2. juni 2005 kl. 12:05
bruger slettet
Hej StoreSøs,
Tillykke med dit nye liv som fittness-sild - du skal nok få opdaget de mavemuskler, jeg regner med at du kan mærke dem allerede i morgen.... ha ha.
Held og lykke med det, og ja det er nok en god idé at måle dig som Marinane skriver.
Kh
Tillykke med dit nye liv som fittness-sild - du skal nok få opdaget de mavemuskler, jeg regner med at du kan mærke dem allerede i morgen.... ha ha.
Held og lykke med det, og ja det er nok en god idé at måle dig som Marinane skriver.
Kh
19 år2. juni 2005 kl. 13:43
StoreSøs (slettet)
re: re: En dag i motionscenteret, StoreSøs
Ja, jeg skal huske at måle mig. Så kan jeg forhåbenlig måle reslutater inden længe.
Jeg har overvejet også at smide vægte væk, men jeg er ikke sikker på at jeg kan ..... Jeg er lidt afhængig af den
StoreSøs
Jeg har overvejet også at smide vægte væk, men jeg er ikke sikker på at jeg kan ..... Jeg er lidt afhængig af den
StoreSøs
19 år2. juni 2005 kl. 14:37
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Storesøs
Det er da dejligt at du er kommet i gang med motions centret og jeg er sikker på at du nok skal få nogle gode mavemuksler når du har gået dr et stykke tid.
pøj pøj
Knus smiley
Det er da dejligt at du er kommet i gang med motions centret og jeg er sikker på at du nok skal få nogle gode mavemuksler når du har gået dr et stykke tid.
pøj pøj
Knus smiley
19 år6. juni 2005 kl. 22:57
Så har jeg prøvet at være til styrketræning, og det gik rigtig godt. Jeg startede med 10 minutter på motionscyklen, derefter var jeg igennem 10 forskellige maskiner og dem skal jeg igennem 2 gang. Afslutningsvis stod jeg 10 minutter på steppen.
Jeg har fået lagt et program, som speicelt skulle afhjælpe mit maveproblem. Mavemuskler har jeg godt nok ikke mange af, der skulle stort set ikke nogen vægt på maskinerne, det var helt pinligt. Pyt, det skulle jo gerne blive bedre.
Planen er at komme 2 gange om uge, så håber jeg det er nok til at give reslutat.
Næste gang bliver på lørdag, hvor jeg så selv skal som om jeg kan finde ud af og indstille det hele :-)
StoreSøs