#2 af StoreSøs (slettet)
Bamsestatus
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Bamsestatus
Hej Bamse
Lidt har også ret, og så længe det går den vej, så går det jo den rigtige.
Mit mål til 1. juli var egentlig at nå under 55, men jeg er ikke længere sikker på at det er realistisk.
Mit mål er lige nu at få strammet maven op, og eftersom jeg er startet til styrketræning, så tror jeg ikke at jeg vil tabe mig, jeg skulle jo gerne få en masse gode muskler der vejer :-)
StoreSøs
Lidt har også ret, og så længe det går den vej, så går det jo den rigtige.
Mit mål til 1. juli var egentlig at nå under 55, men jeg er ikke længere sikker på at det er realistisk.
Mit mål er lige nu at få strammet maven op, og eftersom jeg er startet til styrketræning, så tror jeg ikke at jeg vil tabe mig, jeg skulle jo gerne få en masse gode muskler der vejer :-)
StoreSøs
19 år2. juni 2005 kl. 12:01
Marianne starter forfra (slettet)
Så længe du har tabt dig Bamse *smiler* og som du selv skriver du tabte 2 kg i sidste uge og der har været en fødselsdag i mellemtiden. Men uanset hvad så tillykke med vægttabet.
Jeg tror det har meget at sige om man holder fast i motionen og hvor ofte man dyrker det. Jeg har næsten ikke motioneret de sidste 7 dage med det resultat at jeg kun havde tabt 600 gram og ikke et kg som først antaget og håbet.
Vi skal "bare" være glade for at det går den rigtige vej hele tiden og fokusere på alt det positive vi oplever.
Knuz Marianne
Jeg tror det har meget at sige om man holder fast i motionen og hvor ofte man dyrker det. Jeg har næsten ikke motioneret de sidste 7 dage med det resultat at jeg kun havde tabt 600 gram og ikke et kg som først antaget og håbet.
Vi skal "bare" være glade for at det går den rigtige vej hele tiden og fokusere på alt det positive vi oplever.
Knuz Marianne
19 år2. juni 2005 kl. 12:03
eskimo (slettet)
re: re: Bamsestatus
Hey, tillykke med de 200 g. Så har du jo faktisk tabt 3,4 kg på under en måned. Det er bare superflot, og selvfølgelig skal du nok nå de 98 d. 1. juli.
Jeg VIL selv ned under de 70, og jeg mangler 1,8 kg. Så den får en ordentlig skalle den næste måneds tid. En masse løb og styrketræning, og gåture med alle vennerne. Det skal nok virke!!
Hyge Eskimo
Jeg VIL selv ned under de 70, og jeg mangler 1,8 kg. Så den får en ordentlig skalle den næste måneds tid. En masse løb og styrketræning, og gåture med alle vennerne. Det skal nok virke!!
Hyge Eskimo
19 år2. juni 2005 kl. 12:04
Corina (slettet)
re: re: re: Bamsestatus
Det er da super duper flot.
Som Eskimo skriver : 3,4 kg på UNDER EN MÅNED ????
Det er da vildt flot.
Og hvis du har vejet dig tilmorges har du jo stadig ald fødselsdagsmaden idag. Prøv evt. at snyde lidt og prøv igen imorgen.
Jeg kan desværre ikke prale af at have nået vores væddemål. Jeg er fuldstændig stand by med vægten. Men der er 8 uger til sommerferien. Og i DU BLIVER HVAD DU SPISER har de jo nøjagtigt 8 uger, så det vil jeg prøve.
Jeg har sat et foreløbigt mål til 5 kilo på 8 uger. Så må vi se.
Jeg synes det er FLOT som du har stormet afsted og smidt om dig med kilo.
Kanont Bamse !
Som Eskimo skriver : 3,4 kg på UNDER EN MÅNED ????
Det er da vildt flot.
Og hvis du har vejet dig tilmorges har du jo stadig ald fødselsdagsmaden idag. Prøv evt. at snyde lidt og prøv igen imorgen.
Jeg kan desværre ikke prale af at have nået vores væddemål. Jeg er fuldstændig stand by med vægten. Men der er 8 uger til sommerferien. Og i DU BLIVER HVAD DU SPISER har de jo nøjagtigt 8 uger, så det vil jeg prøve.
Jeg har sat et foreløbigt mål til 5 kilo på 8 uger. Så må vi se.
Jeg synes det er FLOT som du har stormet afsted og smidt om dig med kilo.
Kanont Bamse !
19 år2. juni 2005 kl. 12:26
bruger slettet
Det er bare så flot bamse. Jeg ville gerne være med, men I har jo sagt jeg skal smide vægten væk, så hvem ved, hvad jeg vejer..ha ha ha. Rigtig flot gået af dig, og tillykke med den lille.
19 år2. juni 2005 kl. 13:49
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Bamsestatus
Hey Bamse
En forsinket hilsen....... som de andre skriver er det jo et super flot vægttab du kan prale af på en måned og det er super flot - og jeg er også helt sikker på at du nok skal nå dit mål til den 1. juli.
Jeps jeg er stadigvæk med selvom jeg ikke nåede mit mål her til den første juni.
Knus smiley
En forsinket hilsen....... som de andre skriver er det jo et super flot vægttab du kan prale af på en måned og det er super flot - og jeg er også helt sikker på at du nok skal nå dit mål til den 1. juli.
Jeps jeg er stadigvæk med selvom jeg ikke nåede mit mål her til den første juni.
Knus smiley
19 år6. juni 2005 kl. 22:55
Så har jeg været på vægten igen, minus 200 g, og det er jo ikke meget, men det er okay, i sidste uge have jeg næsten tabt 2 kg.
I denne uge har jeg ikke fået dyrket så meget motion, mandag løbetur 5,2 km, onsdag 2,6 km.
I går holdt jeg fødselsdag for min datter, og der blev der ikke lige tænkt så meget på slankekur, da der jo vfar lidt kage, og andet godt guf.
Men jeg kan da prale af, at jeg nåede mit mål inden første juni, nemlig og komme ned på 102 kg, og nu vejer jeg 100,6 kg.
Mit nye mål til 1. juli er 98 kg. Er I med endnu I andre??
Skal sende en stor hilsen til fra Smiley, hun har fået en masse nye indtryk, og der er en masse hun skal ind i på det nye arbejde, men hun lovede at kigge forbi så snart hun får tid, men i hvert fald en stor hilsen fra hende.
Knus
Bamse