Så må man sku godt være stolt

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så må man sku godt være stolt
Hej allesammen
Så er der gået en måned og jeg har tabt mig. Mit mål er at tabe 20 kg på et halvt år, og denne side er fantastisk for en logiker som mig.

Forbrændt - Indtaget = underskud

Det er til at have med at gøre. Jeg er kommet i gang med motion i fitness world, jeg har prøvet at komme i gang med løb, men har fået skinnebensbetændelse, jeg holdt mig fra slik de første 14 dage, helt, det var hårdt. Jeg har spist en smule nogle dage, bl.a. da jeg var syg, spiste jeg lidt nutella og en frysepizza, jeg indtager 1.300 - 1.800 Kcal om dagen. Jeg har været på munkebo kro med hustruen og bruge et gavekort på 2000 kr. 8 retter mad, hvor vi ikke tænkte på Kcal, eller det gjorde vi, men det skulle nydes.

Alligevel har det hele resulteret i et samlet vægttab på 7,2 kg godt nok har jeg snydt lidt ved at starte med at veje mig om aftenen den første dag, men ellers da det gik stærkt den første uge, har det passet med ca. 100-150g om dagen, selvfølgelig har der været dage hvor det gik lidt op, og dage hvor det stod stille, men så kommer man på det lille hus, og de rigtige resultater viser sig.

Det er fedt at være sej, og vedholden, og jeg er sikker på jeg nok skal nå ned på en 72-75 kg, alt efter hvor meget muskelmasse jeg får i den mellemliggende tid.

Jeg er lidt stolt, og er faktisk overrasket over hvor nemt det er når man først er begyndt at holde sig fra de usunde ting. Man hungrer efter dem, men når man spiser dem, smager det faktisk ikke så godt, og så nøjes man kun med en smule.

Tak Lone, for at udbyde Madital.dk, det er top-dollars det her.

Mvh.

Tommy Bergquist - Nu under 90 kg resten af mit liv

Jeg startede på 93,4 kg og nu er jeg på 86,2 kg

god kamp til jer andre også
16 år28. marts 2008 kl. 20:22
re: Så må man sku godt være stolt
Number One Site, Joe. Top dollar :-)

Tillykke med dit flotte, foreløbige vægttab - og ja, du må gerne være stolt. Det er faktisk lidt et krav ;-)

Du har også helt ret i det med slik. Især slik, guf, chokolade, pizza og anden fast food af dårlig kvalitet. Så sidder man der med en følelse af .. at smagen altså ikke er kalorierne værd.
16 år28. marts 2008 kl. 20:42
Fedt at høre, at det går godt for dig - og der er da ingen tvivl om, at det er siden her, der gør at det nogengange føles nemt - man kan jo se, hvad der går godt og hvad der ikke gør og agere derefter.

Held og lykke med de næste kg. :-)
16 år28. marts 2008 kl. 21:40
Du har faktisk god grund til at være stolt. Tillykke med det fine vægttab i den første mdr.
16 år28. marts 2008 kl. 23:38
Tillykke
16 år29. marts 2008 kl. 09:58
hej tommyberg78

flot , tillykke.
16 år29. marts 2008 kl. 18:29
Tillykke
Det er suseme et flot vægttab på en måned :)
Pøj pøj med resten :)
16 år31. marts 2008 kl. 18:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });