så var det sidste gang i fitness

Du læser en tråd i debat > vægttab

så var det sidste gang i fitness
så har jeg gået der i de 3 billige mdr.. så nu skal jeg til at holde mig selv i nakken, med at komme ud og løbe og evt. fitness foran tvét...har meldt mig til kvindeløbet i aalborg til maj, er der andre der skal derind??
16 år28. marts 2008 kl. 17:46
re: så var det sidste gang i fitness
hvorfor ikke melde dig ind igen... er det ikke pengene værd eller hvad..
16 år28. marts 2008 kl. 20:17
nej det er dyrt,, og så skal jeg jo bruge tid på at køre frem og tilbage,,,så det er meget billigere at løbe ude i naturen...
16 år29. marts 2008 kl. 12:43
Så er det godt at foråret er på vej.. måske kunne Jogg, være noget for dig.. her kan du opmåle din ruter og lave en kalender for dine løbeturer
Jogg.dk
16 år29. marts 2008 kl. 16:59
Mit råd er at købe noget lækkert løbetøj (og mere øvede løbere har fortalt mig at løbesko der passer til din løbeform og løbeunderlag er alle pengene værd). Det er så meget mere fedt at dyrke motion hvis man samtidigt ser lidt smart ud (jeg var indtil for ganske nylig modstander af den tanke, men alt andet lige så motiverer det altså hvis man selv synes man er smart).

Det andet råd er at finde mindst én motionsmakker. At være fælles om noget er en kæmpe motivator.
16 år31. marts 2008 kl. 11:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });