ny onsdagsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny onsdagsstatus
Så blev jeg vejet og jeg har tabt 600 gram på en uge, det er nu ganske udemærket men ikke helt det jeg havde forventet. Jeg havde en forventning om lidt over 1 kg, men da jeg ikke har motioneret ret meget den sidste uges tid, tja, så har jeg nok tabt mig det jeg kan.

Nu har jeg i hvert fald tabt 12,8 kg på 16 uger - et gennemsnit på 799 gram om ugen *griner* - jeg kan bare ikke lade være med at regne og regne og regne... alt bliver regnet ud, vægt, centimeter, mad, point og gennemsnit på alt muligt. Men jeg har det sjovt.

Jeg må jo nok ændre min plan for de næste 7 dage.. jeg ved jeg ikke kan tabe mig 2,2 kg på en uge.... så jeg har besluttet mig for, at jeg "bare" skal tabe mig. For min krop bestemmer jo lidt selv hvor hurtigt det går, jeg overholder mine point og prøver ihærdigt at få mere motion ind i hverdagen. Det er bare for let at springe over *suk*, så der skal jeg lige tage mig sammen.

Men alt i alt går det rigtig godt. Nu er der kun 10 dage til jeg skal til Polen med kæresten og det bliver bare skønt. Jeg skal nok passe på hvad jeg spiser, men jeg vil have lov til hygge mig, spise god morgen og aftensmad (det er jo nok de eneste 2 rigtige måltider vi får hver dage) og så eller spise godt med frugt og drikke vand.

Jeg tør i hvert fald ikke spå om udfaldet af den 5 dages tur. Jeg håber, jeg ikke har taget alt for meget på når jeg kommer hjem. Men nu får vi se.

I må alle have en pragtfuld dag.

Knuz fra Marianne
19 år2. juni 2005 kl. 07:24
re: ny onsdagsstatus
Hej Marianne,

Jeg tror faktisk ikke du tager på i din ferie. Du er jo meget opsat på ikke at gøre det, og du har jo bare opået så flotte resultater. Og det du skriver med frugt og vand om dagen på ferien tror jeg er vejen frem, og det smager jo ikke grimt vel? Bare det er noget lækkert frugt og noget iskoldt kildevand.

Og så tillykke med de 600 gram, det er da meget på 1 uge.
19 år2. juni 2005 kl. 09:26
re: re: ny onsdagsstatus
Hej Marianne

600 gram er da et flot vægttab på en uge, det kan du da godt være stolt af - men jeg kender det godt fornemmelsen, når man havde forventet noget andet ;o)

Er sikker på at du nok skal klarer jers ferie til Polen, men hun nu også at nyde den ik?

Knus Smiley
19 år6. juni 2005 kl. 22:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });