:O) En glad Monika

Du læser en tråd i debat > vægttab

:O) En glad Monika
Ja der er ikke så meget tid til at side på nettet mere. Men jeg ville da lige give lidt status. Men først vil jeg da lige sige at selvom nogen er jer er lidt utilfredse syntes jeg i klare det super alle sammen :O)
Ja jeg er kommet i job, fik det job jeg ønskede mig. Tog til jobsamtale og dagen efter var jeg allerede igang. Fik afvide at jeg virkede til at være en pige med ben i næsen.

Også var jeg lige på vægten imorges, har ikke rigtig gidet den. Jeg får engang imellem en stærk overfølsomhed over for den hi hi, men jeg tænkte nu skal det være og tænk sig den sagde 92,1 kg. Jeg var ved lægen senere idag og hedes sagde 92,5 så det må jo passe. Tænk sig da jeg startede for 4-6 uger siden vejede jeg 104,6.

Men ok jeg har også fået købt et par løbesko og er uden og løbe hver evig eneste morgen i 25min med mindre jeg møder tidligt så tager jeg turen om aftenen.

Ikke nok med det så har jeg ski fået en kæmpe undskyldning fra min mor, efter den knap så pæne udtalelse fra min hende og hun er begyndt og komme 2 gange om ugen og så hjælper jeg hende med at lægge en kostplan, for hun vil være med. Hun har tabt 3 kg. og det er utroligt hvor meget det kan ses når man tænker på hun er over 120kg stor.

Som i kan hører er alt som det skal være nu, og i har en rigtig stor del af det hele. Jeg var aldrig noget så langt hvis ikke i havde givet mig den nødvendige støtte.

Jeg lurer stadig med fra sidelinien men meget skriveri bliver det nok ikke til den næste stykke tid. Men lidt har jo altid ret.

Knuzzzzer til jer alle fra den overlykkelige Monika
19 år1. juni 2005 kl. 00:34
re: :O) En glad Monika
Hej Monika

Et Kæmpe TILLYKKE.. hvor ER det altså bare flot. 12 kg på SÅ kort tid. Hvor må du bare være stolt af dig selv.

Jeg tror det er godt med overfølsomheden overfor vægten ... gid jeg måtte få det også... jeg tror jeg nærmere er afhængig af min vægt hi hi.

Men i hvert fald... endnu engang TILLYKKE .. og held og lykke fremover med både dig selv og din mor.

Knuz Marianne
19 år1. juni 2005 kl. 07:19
re: re: :O) En glad Monika
Hej Monika,

Det er flot at du fandt/beholdt gejsten selv efter det indlæg du lavede om din mors udtalelser. Dejligt at høre at I har fundet melodien igen - håber at du skiver lidt mere om hvordna det forløber sig båd emed dig og din mor - det er en god måde at styrke sammenholdet samt at kunne konkurrere sammen/mod hinaden og holde hinaden til ilden

Knus

Maria
19 år1. juni 2005 kl. 13:20
re: re: re: :O) En glad Monika
Jamen jeg er jo helt mundlam. Jeg har blot lyst til at skrige og juble ud over det hele.
Hold da FAST hvor er det FLOT !!!
Og hvor ER det bare skønt at din mor har måtte overgive sig og ovenikøbet er sprunget med på vognen.
Jeg synes i er fantastiske!
Det er utrolig flot og stort resultat du har præsteret på RET kort tid.
Og så ovenikøbet har fået JOB ??? Jamen kan du snart ønske mere ???

KÆMPE KÆMPE beundring fra

Corina
19 år1. juni 2005 kl. 14:58
Hvor er det bare så flot. Hvor er det bare dejlig læsning. Du er 24 år, du er så ung og har hele livet foran dig, du skal bare have medgang og medgang og medgang, og det har du, kan jeg læse. Det er bare helt vildt skønt. Det skønneste er nu dog at din mor har fået øjnene op for, hvor et fantastisk barn hun har - godt gået. Stort kram
19 år1. juni 2005 kl. 15:20
Tra la la laaaaa.....
Di dum da dejjj........iiiihhh altså Monika, Mulde iler afsted med et kæmpe stort lykønskningsknuz og -kram til dig! DET fortjener du i allerhøjeste grad og med et ordenligt kærligt skulderklap oveni. Hvor er du bare for sej!!! Hele 12 kg., DET er dælme godt nok flot, så gør "modgang nok alligevel stærk", ikke sandt. At du samtidig har fået din mor med på vognen endda med en pæn undskyldning oveni, jamen det er da bare super. Jeg er så glad på dine vegne og forresten da også tillykke med ønskejobbet, altså hvor det kører..Dit indlæg kan da kun gi' os andre blod på tanden, så vi måske kan blive lidt smækre-lækre til juli... *ss* Tak for det, -glæder mig meget til at følge Jeres fælles slanke-"trip"!....Og også et forsigtigt tillykke til din mor!

Masser af knus og kolbøtter fra Muldebeerg ;o)
19 år2. juni 2005 kl. 17:43
Hej Monika

Først et stort tillykke med dit nye job - dejligt at du fik det du ønskede. Sådan det er godt nok flot at du har tabt dig og du får lavet så meget motion og så er det da rart at din mor har givet dig en undskylding og er med på "vognen" med at tabe sig, det syntes jeg er super dejligt.

Knus Smiley som heller ikke har så meget tid lige ofr tiden p.g.a. mit nye arbejde
19 år6. juni 2005 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });