Hej Monika
Et Kæmpe TILLYKKE.. hvor ER det altså bare flot. 12 kg på SÅ kort tid. Hvor må du bare være stolt af dig selv.
Jeg tror det er godt med overfølsomheden overfor vægten ... gid jeg måtte få det også... jeg tror jeg nærmere er afhængig af min vægt hi hi.
Men i hvert fald... endnu engang TILLYKKE .. og held og lykke fremover med både dig selv og din mor.
Knuz Marianne
#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Ja jeg er kommet i job, fik det job jeg ønskede mig. Tog til jobsamtale og dagen efter var jeg allerede igang. Fik afvide at jeg virkede til at være en pige med ben i næsen.
Også var jeg lige på vægten imorges, har ikke rigtig gidet den. Jeg får engang imellem en stærk overfølsomhed over for den hi hi, men jeg tænkte nu skal det være og tænk sig den sagde 92,1 kg. Jeg var ved lægen senere idag og hedes sagde 92,5 så det må jo passe. Tænk sig da jeg startede for 4-6 uger siden vejede jeg 104,6.
Men ok jeg har også fået købt et par løbesko og er uden og løbe hver evig eneste morgen i 25min med mindre jeg møder tidligt så tager jeg turen om aftenen.
Ikke nok med det så har jeg ski fået en kæmpe undskyldning fra min mor, efter den knap så pæne udtalelse fra min hende og hun er begyndt og komme 2 gange om ugen og så hjælper jeg hende med at lægge en kostplan, for hun vil være med. Hun har tabt 3 kg. og det er utroligt hvor meget det kan ses når man tænker på hun er over 120kg stor.
Som i kan hører er alt som det skal være nu, og i har en rigtig stor del af det hele. Jeg var aldrig noget så langt hvis ikke i havde givet mig den nødvendige støtte.
Jeg lurer stadig med fra sidelinien men meget skriveri bliver det nok ikke til den næste stykke tid. Men lidt har jo altid ret.
Knuzzzzer til jer alle fra den overlykkelige Monika