#2 af bruger slettet
ups and downs
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: ups and downs
Det er bare så flot gået, bare det at kunne spise 8 stk. knækbrød på en gang er da en præstation i sig selv... ha ha ha. Flot at du kan løbe sådan. Mine ben kan ikke klare løb mere, jeg har ondt i hofter, knæ og ankler, så jeg kan kun gå. Det er bare så møgærgerligt, jeg prøver at lunte lidt, men jeg er også bange for at ødelægge kroppen, og jeg er jo en novice på det område.
Du klarer det bare så vildt flot - det skal du bare vide.
Du klarer det bare så vildt flot - det skal du bare vide.
19 år1. juni 2005 kl. 09:34
solstråle1974
re: re: ups and downs
Taget i betragtning af hvad der røg ned i starten og så hvad du fik ud af dagen rent motions mæssigt - så er der ikke noget at skamme sig over - GO GIRL !!
Du kunne jo have fortsat dagen i samme stil og så sagt det er lige meget - flot at du IKKE gjorde det !
Knus
Maria
Du kunne jo have fortsat dagen i samme stil og så sagt det er lige meget - flot at du IKKE gjorde det !
Knus
Maria
19 år1. juni 2005 kl. 13:32
Corina (slettet)
re: re: re: ups and downs
*GGGGGGGG* Ja du har da haft travlt *GGGG*
Men du knokler jo bare på derudaf, så DET synes jeg ikke du skal hænge dig særlig længe i.
Du kører jo en rigtig flot linie.
Rigtig mange hilsner
Corina
(som udemærket kender et sådan flip * he he*)
Men du knokler jo bare på derudaf, så DET synes jeg ikke du skal hænge dig særlig længe i.
Rigtig mange hilsner
Corina
19 år1. juni 2005 kl. 15:00
Corina (slettet)
re: re: re: ups and downs
*GGGGGGGG* Ja du har da haft travlt *GGGG*
Rigtig mange hilsner
Corina
Rigtig mange hilsner
Corina
19 år1. juni 2005 kl. 15:01
Muldebeerg
ups and downs
Hejsa søde Eskimo!
Som du da knokler på....både med kosten og motionen..hø hø hø.....Super sejt, som du får løbet, skal da lige love får at dine nye løbesko får kamp til stregen.. *gg*
Advogirl, hvis du er ved at få skader, skal du nok overveje om DU har nogle gode løbesko. Det er vanvittigt vigtigt at du har nogle ordentligt nogen, ellers risikerer du alt alt alt for mange skader, der kan gå hen at blive vedvarende...Husk at passe på dig selv, ikke også *SS*
Knuzzer fra Mulde
Som du da knokler på....både med kosten og motionen..hø hø hø.....Super sejt, som du får løbet, skal da lige love får at dine nye løbesko får kamp til stregen.. *gg*
Advogirl, hvis du er ved at få skader, skal du nok overveje om DU har nogle gode løbesko. Det er vanvittigt vigtigt at du har nogle ordentligt nogen, ellers risikerer du alt alt alt for mange skader, der kan gå hen at blive vedvarende...Husk at passe på dig selv, ikke også *SS*
Knuzzer fra Mulde
19 år1. juni 2005 kl. 22:24
bruger slettet
re: ups and downs
Hej Muldebeerg
Hvordan kan jeg vide, om jeg har de rigtige sko. Det er helt almindelige løbesko, købt i Sportmaster. Men mine ben lige for tiden, og hofter, jeg kan dårligt komme ud af sengen, så jeg er begyndt at gå i stedet for at løbe og så bare lunte lidt. Det må jo blive bedre. Det er brandærgerligt, få jeg ville så gerne blive rigtig god til det, for det giver godt og det hjælper også på trætheden.
Hvordan kan jeg vide, om jeg har de rigtige sko. Det er helt almindelige løbesko, købt i Sportmaster. Men mine ben lige for tiden, og hofter, jeg kan dårligt komme ud af sengen, så jeg er begyndt at gå i stedet for at løbe og så bare lunte lidt. Det må jo blive bedre. Det er brandærgerligt, få jeg ville så gerne blive rigtig god til det, for det giver godt og det hjælper også på trætheden.
19 år2. juni 2005 kl. 09:23
eskimo (slettet)
til advogirl
Svarer lige for Mulde.
I de fleste større sportsforretninger kan du få foretaget en løbestilsanalyse, hvor de filmer dig mens du løber på et løbebånd. Så kan de se om du skal have nogle sko der støtter mere på indersiden eller ydersiden, eller om du løber på hele foden. Det er en rigtig god investering, for konsekvenserne af forkerte sko kan være skinnebensbetændelse, dårlige knæ og dårlig ryg. Så hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig afsted og få lavet sådan en analyse. Tag dine gamle løbesko med, de kan også se på dem, hvordan du løber.
Indtil da, så hold en pause. Gå nogle raske ture i stedet for, for får du først løbet dig til en skade, kan det tage laaaaang til at komme af med igen.
Eskimo
I de fleste større sportsforretninger kan du få foretaget en løbestilsanalyse, hvor de filmer dig mens du løber på et løbebånd. Så kan de se om du skal have nogle sko der støtter mere på indersiden eller ydersiden, eller om du løber på hele foden. Det er en rigtig god investering, for konsekvenserne af forkerte sko kan være skinnebensbetændelse, dårlige knæ og dårlig ryg. Så hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig afsted og få lavet sådan en analyse. Tag dine gamle løbesko med, de kan også se på dem, hvordan du løber.
Indtil da, så hold en pause. Gå nogle raske ture i stedet for, for får du først løbet dig til en skade, kan det tage laaaaang til at komme af med igen.
Eskimo
19 år2. juni 2005 kl. 12:01
Muldebeerg
re: til advogirl
Heeyyy Advogirl!
Tjaa..hvad skal jeg sige, Eskimoen har jo sagt det hele, og det er så sandt så sandt. MÅ dog lige indrømme, at jeg ikke har fået lavet nogen analyse af mine futter...Jeg købte et par løbesko for alt for længe siden og dem har jeg så brugt til nu. Meeen NU er det vist også ved tiden at få et par nye. Tror det bliver midt i denne måned og der er min plan i 1. omgang at ta' de gamle med ned i forretningen og høre, hvad de synes jeg skal købe. Er nemlig ikke vild med at betale alt for meget, men vil jo gerne ha' noget ordentligt alligevel, ikke sandt. Forresten, så kan man i Sportsmaster ( i hvert fald i Silkeborg, men tror det er landsdækkende) købe et par løbesko og hvis de inden for de første 2 uger ikke er "løbet til", kan man faktisk få dem byttet gratis til nogle andre. Det er måske værd at ta' med???
Pøj pøj med jagten, du skal nok blive god lige pludselig ;o)
Knuz Mulde
Tjaa..hvad skal jeg sige, Eskimoen har jo sagt det hele, og det er så sandt så sandt. MÅ dog lige indrømme, at jeg ikke har fået lavet nogen analyse af mine futter...Jeg købte et par løbesko for alt for længe siden og dem har jeg så brugt til nu. Meeen NU er det vist også ved tiden at få et par nye. Tror det bliver midt i denne måned og der er min plan i 1. omgang at ta' de gamle med ned i forretningen og høre, hvad de synes jeg skal købe. Er nemlig ikke vild med at betale alt for meget, men vil jo gerne ha' noget ordentligt alligevel, ikke sandt. Forresten, så kan man i Sportsmaster ( i hvert fald i Silkeborg, men tror det er landsdækkende) købe et par løbesko og hvis de inden for de første 2 uger ikke er "løbet til", kan man faktisk få dem byttet gratis til nogle andre. Det er måske værd at ta' med???
Pøj pøj med jagten, du skal nok blive god lige pludselig ;o)
Knuz Mulde
19 år2. juni 2005 kl. 17:35
Dagen startede rigtig råddent. Jeg skulle lege lufthavnstaxa for de gamle så morgenmaden blev til et rundstykke med marmelade. Efter en god omgang træning med både cardio og styrketræning i morges var jeg bare glubende sulten, og her er hvad der røg ind:-(
En gang salat med rejer
2 chocolate chip cookies
10 stks pringles chips (dem i paprøret)
8 (ja du læste rigtigt!!!) stk knækbrød med ost
en lille håndfuld nødder
Sådan, så blev hele dagens madration og lidt til kastet uhæmmet ned i maven på 1½ time. ØØØVVVVVV!!!!
Jeg gik på hovedet i seng og tog en lur. Da jeg vågnede besluttede jeg mig for at det ikke skulle ødelægge humøret, det er længe siden jeg sidst har spist helt uhæmmet, så resten af dagen blev som normalt.
frokost: 2 rugbrød med den grønne slagter rullepølse
eftermiddag: 2 stk knækbrød
aften: en masse grøntsager på panden og et æg ud over, masser af chili og et kæmpe glas isvand med citron
Men det bedste af det hele er, at jeg i eftermiddags løb 10 km på 63 minutter, i det værste møgvejr, regn og blæst op til 18 m/s ( Det er ikke gået op for grønland at det er ved at være sommer!!!) Uha, jeg var stolt af mig selv:-)
Så dagen der startede så træls endte alligevel godt:-)
Moralen: Eskimo, spring ALDRIG ALDRIG ALDRIG morgenhavregrøden over!!!
Hygge til alle, fra en behageligt smadret Eskimo