Hej Smiley,
Du lyder en smule beklemt synes jeg. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dit nye job. Jeg har været det samme sted i 21 år - ja, hvad giver du, og nu synes man bare det er lidt for sent at skifte, men et eller andet sted må det være dejligt at starte på en frisk, så jeg håber virkelig for dig at du har valgt rigtig og du bliver glad for det. Det gør du helt sikkert, du har i hvert fald modet til at prøve noget andet, gå fra det mere sikre, det tager jeg hatten af for. Og dit slankeprojekt, det skal også nok lykkes, det er jeg også sikker på, Tænk at du har tabt dig 12 kilo (kan jeg se efter dit navn jo...:o), det er vildt flot.
Pøj pøj med det hele.
#2 af bruger slettet
Ja jeg ved godt at jeg har været noget stille i disse dag, men jeg har desværre ikke haft så meget tid til at kigge herind. Har sidste arbejdsdag på mit arbejde i dag, og syntes godt nok at det er noget underligt selvom det er mig selv som har taget beslutningen.
Glæder mig til at skulle starte på det nye job i morgen - skal møde kl. 9.00 til morgenmad ;o)
Ja så var det jo min sidste vejning hos ww i går og jeg havde tabt mig 400 gram så det var jo herligt - havde håbet på lidt mere, men jeg har også lige fået mit mens. i dag, så det betyder jo også noget. Min veninde og jeg har aftalt at vi vejer os mandag morgen og så igen når vi kommer hjem der ved 17 tiden hvior vi "plejer" at gå til ww og så sammenligner vægten ;o) For det er jo ikke sikkert at vi heæt kan regne med den på mandag, når vi vejer os om morgen uden tøj på og inden vi har spist - men så kan vi i hvert fald regne med den ugen efter ;o) Skal også havde målt mig her i weekenden, så det bliver spændende at se hvad den siger.
Knuser fra smiley