#2 af bruger slettet
Sidste vejning hos ww
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Sidste vejning hos ww
Hej Smiley,
Du lyder en smule beklemt synes jeg. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dit nye job. Jeg har været det samme sted i 21 år - ja, hvad giver du, og nu synes man bare det er lidt for sent at skifte, men et eller andet sted må det være dejligt at starte på en frisk, så jeg håber virkelig for dig at du har valgt rigtig og du bliver glad for det. Det gør du helt sikkert, du har i hvert fald modet til at prøve noget andet, gå fra det mere sikre, det tager jeg hatten af for. Og dit slankeprojekt, det skal også nok lykkes, det er jeg også sikker på, Tænk at du har tabt dig 12 kilo (kan jeg se efter dit navn jo...:o), det er vildt flot.
Pøj pøj med det hele.
Du lyder en smule beklemt synes jeg. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dit nye job. Jeg har været det samme sted i 21 år - ja, hvad giver du, og nu synes man bare det er lidt for sent at skifte, men et eller andet sted må det være dejligt at starte på en frisk, så jeg håber virkelig for dig at du har valgt rigtig og du bliver glad for det. Det gør du helt sikkert, du har i hvert fald modet til at prøve noget andet, gå fra det mere sikre, det tager jeg hatten af for. Og dit slankeprojekt, det skal også nok lykkes, det er jeg også sikker på, Tænk at du har tabt dig 12 kilo (kan jeg se efter dit navn jo...:o), det er vildt flot.
Pøj pøj med det hele.
19 år31. maj 2005 kl. 09:19
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Sidste vejning hos ww
Hejsa
Må da også indrømme at det er noget underligt, har været i dette firma i 10 år og de sidste 5 år i denne afdeling som jeg "forlader" så jo jeg er da beklemt . Men der er inge tvil om at jeg glæder mig til nogle nye udfordringer - skal selvfølgelig nok skrive hvordan det går på det nye - men det bliver nok først hjemmefra.
Ja det er dejligt at der er røget 12 kg men det er også en periode på omkring 2 - 3 år. MEN super godt at de er væk, så er det bare de sidste 3-4 kg som jeg "kæmper" med ;o)
Knus Smiely
Må da også indrømme at det er noget underligt, har været i dette firma i 10 år og de sidste 5 år i denne afdeling som jeg "forlader" så jo jeg er da beklemt . Men der er inge tvil om at jeg glæder mig til nogle nye udfordringer - skal selvfølgelig nok skrive hvordan det går på det nye - men det bliver nok først hjemmefra.
Ja det er dejligt at der er røget 12 kg men det er også en periode på omkring 2 - 3 år. MEN super godt at de er væk, så er det bare de sidste 3-4 kg som jeg "kæmper" med ;o)
Knus Smiely
19 år31. maj 2005 kl. 09:54
Corina (slettet)
re: re: re: Sidste vejning hos ww
Hej Smiley
Jeg håber du har en super duper god dag - her på din 1. nye arbejdsdag.
Det var flot med de 400g. Bare i husker at holde vejningen ved lige er jeg sikker på I nok begge kan klare det uden at gå på holdet.
Håber du snart skriver
Mange hilsner
Corina
Jeg håber du har en super duper god dag - her på din 1. nye arbejdsdag.
Det var flot med de 400g. Bare i husker at holde vejningen ved lige er jeg sikker på I nok begge kan klare det uden at gå på holdet.
Håber du snart skriver
Mange hilsner
Corina
19 år1. juni 2005 kl. 15:03
re: re: re: re: Sidste vejning hos ww
Hej Corina
Ja jeg havde en rigtig god dag i går og blev taget godt i mod, så det var super dejligt. Du kan lige tro at vi vil holde vejningen ved lige hver mandag, men nu bliver det bare om morgen vi vejer os i stedet om eftermiddagen ;o) Jeg har jo også stadigvæk jer til at holde mig i ørende hvis jeg ikke skriver status ik?
Håber at alt går godt hos dig også ;o)
Ps. har sendt dig mail
Knus Smiley
Ja jeg havde en rigtig god dag i går og blev taget godt i mod, så det var super dejligt. Du kan lige tro at vi vil holde vejningen ved lige hver mandag, men nu bliver det bare om morgen vi vejer os i stedet om eftermiddagen ;o) Jeg har jo også stadigvæk jer til at holde mig i ørende hvis jeg ikke skriver status ik?
Håber at alt går godt hos dig også ;o)
Ps. har sendt dig mail
Knus Smiley
19 år2. juni 2005 kl. 08:49
solstråle1974
re: re: re: re: re: Sidste vejning hos ww
Først tillykke med dit nye job - dejligt at prøve noget nyt.
p.s. hvordan kan det være at du ikke bliver vejet mere hos WW - kan godt se at du har nået målet - men er det ikke gratis når man har nået sit idealvægt at blive vejet ??
Knus
Maria
p.s. hvordan kan det være at du ikke bliver vejet mere hos WW - kan godt se at du har nået målet - men er det ikke gratis når man har nået sit idealvægt at blive vejet ??
Knus
Maria
19 år2. juni 2005 kl. 15:28
re: re: re: re: re: re: Sidste vejning hos ww
Hej Mariap
Nej jeg har ikke nået mit mål endnu desværre - men det er min egen beslutning af jeg ikke vil gå hos ww mere. Har gået der siden november sidste år og mig og min venine er blevet enige om at vi godt selv kan klarer at veje os selv, i stedet for at betale for det.
For vi har jo alt materialet og en masse opskrifter, så jeg følger stadigvæk deres program, men vejer bare mig selv ;o)
Knus smiley
Nej jeg har ikke nået mit mål endnu desværre - men det er min egen beslutning af jeg ikke vil gå hos ww mere. Har gået der siden november sidste år og mig og min venine er blevet enige om at vi godt selv kan klarer at veje os selv, i stedet for at betale for det.
For vi har jo alt materialet og en masse opskrifter, så jeg følger stadigvæk deres program, men vejer bare mig selv ;o)
Knus smiley
19 år6. juni 2005 kl. 08:27
Ja jeg ved godt at jeg har været noget stille i disse dag, men jeg har desværre ikke haft så meget tid til at kigge herind. Har sidste arbejdsdag på mit arbejde i dag, og syntes godt nok at det er noget underligt selvom det er mig selv som har taget beslutningen.
Glæder mig til at skulle starte på det nye job i morgen - skal møde kl. 9.00 til morgenmad ;o)
Ja så var det jo min sidste vejning hos ww i går og jeg havde tabt mig 400 gram så det var jo herligt - havde håbet på lidt mere, men jeg har også lige fået mit mens. i dag, så det betyder jo også noget. Min veninde og jeg har aftalt at vi vejer os mandag morgen og så igen når vi kommer hjem der ved 17 tiden hvior vi "plejer" at gå til ww og så sammenligner vægten ;o) For det er jo ikke sikkert at vi heæt kan regne med den på mandag, når vi vejer os om morgen uden tøj på og inden vi har spist - men så kan vi i hvert fald regne med den ugen efter ;o) Skal også havde målt mig her i weekenden, så det bliver spændende at se hvad den siger.
Knuser fra smiley