God start på ferien

Du læser en tråd i debat > vægttab

God start på ferien
Super dag i dag, fik started dagen med frisk presset appelsin, æggepandekage, gulerødder...
derefter oprydning af to fester i går (datteren blev 4 år)
derefter løb 30 min og derefter gå, ialt 5,5 km,, det var altså bare det jeg trængte til, min mor var med på cyklen, og som jeg sagde til hende "jeg troede at du køret forrest,, men nej det var hårdt for hende at køre på grus.",, men jeg fik overskud, selvtillid, og overskud til at gå hjem og lave noget lækkert salat til os alle...
Nu sner det,, sjovt,, for jeg har også været ude i haven og grave i dag...
På lørdag vil jeg ud og løbe igen..
Hav en dejlig påske....jeg vil nyde min..
16 år20. marts 2008 kl. 17:03
re: God start på ferien
Det lyder da bare rigtigt godt, jeg fik også en fin start, gik hen for at træne selv om jeg slet ikke havde lyst
16 år20. marts 2008 kl. 18:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });