Mine mål inden min sommerferie om 14 dage.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nu har jeg de sidste 5 dage overholdt mine vægtvogter point helt præcist - og jeg tror at jeg siden i onsdags har tabt mig 1,3 kg (i hvert fald hvad min egen vægt siger derhjemme.

Planen er at overholde mine point til punkt og prikke indtil den 12. juni hvor kæresten og jeg rejser til Stetin - Polen.

Planen er også at nå at tabe endnu 1,5 kg inden onsdag den 8. juni dvs. på 1½ uge, så det krydser jeg fingre for at jeg gør.

For hvis jeg klarer det vægttab får jeg min 5. stjerne inden sommerferie - for at jeg har tabt 15 kg total. Det stort mål at have øje - men jeg tror jeg kan klare det, hvis jeg strammer mig an og IKKE falder i, som jeg har gjort de 2 forrige uger.

Jeg vil selvfølgelig også prøve at dyrke mere motion, men indtil videre er det desværre kun gået ned af bakke på det område.

Mandag d. 23. : 71 min. cykling.
Tirsdag d. 24.: styrketræning - cykling - løb
Onsdag d. 25.: Ingen motion.
Torsdag d. 26.: Ingen motion.
Fredag d. 27.: 3 timers vandren rundt på Ledreborg Slot.
Lørdag d. 28.: Ingen motion som sådan 1½ times kroket.
Søndag d. 29.: Styrketræning - cykling - løb - badminton ialt 1 times træning.
Mandag d. 30.: cykling igen i aften - hvor længe ved jeg endnu ikke.
Tirsdag d. 31.: styrketræning - cykling - måske løb

Tja og længere ved jeg ikke rigtig for onsdag skal jeg til vejning og jeg glæder mig virkelig meget, for jeg tror mit resultat er rigtig godt denne gang.

Kryds fingre for mig venner - så vil jeg gøre det samme for jer, når I vejer jer.

Knuz Marianne
19 år30. maj 2005 kl. 14:01
re: Mine mål inden min sommerferie om 14 dage.
Hej Marianne

Jeg kan godt forstå at du er spændt på om dine anstrængelser giver bonus. Men mon ikke, når du har overholdt pointene helt og din egen vægt siger det.
Det ville super dejligt at kunne tage på ferie 15 kg lettere :-)

Jeg skal nok krydes fingre for dig.

StoreSøs
19 år30. maj 2005 kl. 14:20
re: Mine mål inden min sommerferie om 14 dage.
Kære Marianne,

Jeg krydser også fingre, det har du sandelig fortjent med de store anstrengelser, held og lykke.
19 år30. maj 2005 kl. 15:09
Hej Marianne!
Jeg skal skam også nok X'e fingre for dig, det lover jeg. Det er ikke altid at man har tiden til at dyrke motion, vel. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind i denne uge, jeg har overhovedet ingen tid til at dyrke motion andet end onsdag formiddag, hvor jeg faktisk burde sove lidt længe...MEN jeg satser alligevel på en svømmetur, da "min" svømmehal åbner udendørs og jeg alligevel skal på arbejde kl. 13. ;o) Jeg håber, du når din 5. stjerne, så vil jeg se om jeg ikke nok bare kan tabe en lille smule, -men det er svært med ca. 100 timers arb. på en uge, så er det begrænset hvor meget man tænker på maden, ikke sandt... *ggg* Hvis du har lyst, så er jeg med på at gi' motionen en ordentlig skalle fra lørdag!!! Du kan jo bare starte nu, hvis du har tiden til det.

Knuz og rigtig go' dag fra Mulde
19 år31. maj 2005 kl. 07:24
re: re: Mine mål inden min sommerferie om 14 dage.
Hej Marianne

Hvor er det dejligt at læse at du er kommet oven på igen ;o) Er sikker på at du nok skal få din 5 stjerne inden din sommerferie, det er bare så utroligt flot. Det kan du i hvert fald godt være stolt af.

Pøj pøj med vægten i morgen¨
Knus Smiley
19 år31. maj 2005 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });