#2 af Frede123 (slettet)
Ønsket om en flad(ere) mave...link
Du læser en tråd i debat > vægttabFrede123 (slettet)
re: Ønsket om en flad(ere) mave...link
Den kan jeg godt lide - den med at drikke lidt vin hver dag :-)
Man kan dog ikke træne fedtet på maven væk selvom man så laver 1000 mavebøjninger hver aften. Kroppen bestemmer selv hvilke fedtdepoter den vil tage fra.
Man kan dog ikke træne fedtet på maven væk selvom man så laver 1000 mavebøjninger hver aften. Kroppen bestemmer selv hvilke fedtdepoter den vil tage fra.
16 år16. marts 2008 kl. 18:32
Superwoman
Næ Frede - men man kan træne mavemusklerne inde bagved og derved ser det ud som om man har en fladere mave - og en bedre holdning(hvilket træning af mavemuskler også giver) gør også meget i forhold til hvor stor maven ser ud....
16 år17. marts 2008 kl. 08:13
KarinaHadsten (slettet)
Ja det forbrænder nok ikke fedt med mavemusklerne. Men det kommer da alligevel til at se pænere ud. Efter at jeg har tabt mig 13 kilo er det godt nok noget blæver som sidder på maven. Derfor har jeg snakket med min kæreste om at vi skal igang med maveøvelser. SÅ jeg tror da liiiiiige vi skal kigge lidt på det her program fra I form. Flad mave på 15 uger - hmmmm så er man jo lækker til sommerferien hehe.
16 år17. marts 2008 kl. 08:31
iakob
Tak for linkene. Jeg tror at det med maveøvelserne er det samme program som de havde i bladet sidste år - men jeg ved det ikke med sikkerhed. Men øvelserne er i så fald gode (altså... jeg har ikke direkte udført dem, men jeg har da læst dem igennem :-D )
Jeg må godt nok indrømme at jeg slet ikke tror på den med at kofein i kaffen skulle være specifikt "knusende" mod mavefedtet. Hvis det er sådan at kofein "knuser fedt" (hvilket i sig selv lyder tvivlsomt) hvorfor virker det så særlig godt med det på maven? Hvorfor ikke mod det på lårene?
(Knuse = få til at gå væk)
Og der er andre af de ting på siden som jeg også er lidt tvivlsom overfor (bortset fra de råd der falder i tråd med de 8 kostråd - det rimer :-).
Derfor har jeg skrevet til iform og bedt dem om en kildehenvisning til forskningen omkring kaffen specifikt. Og så har jeg spurgt dem om hvorfor de ikke sætter generelt sætter en kildeangivelse på - det vil jo hjælpe os brugere til at skelne skæg fra snot og få dem til at stå mere troværdigt frem.
Har andre af jer lyst til at bakke den tanke op at man rent faktisk skal skrive sin kilde når man henviser til forskning der viser det ene og det andet, så skriv gerne til iform og sig det. Hvis de får flere henvendelser så kan det være de lytter mere.
Jeg må godt nok indrømme at jeg slet ikke tror på den med at kofein i kaffen skulle være specifikt "knusende" mod mavefedtet. Hvis det er sådan at kofein "knuser fedt" (hvilket i sig selv lyder tvivlsomt) hvorfor virker det så særlig godt med det på maven? Hvorfor ikke mod det på lårene?
(Knuse = få til at gå væk)
Og der er andre af de ting på siden som jeg også er lidt tvivlsom overfor (bortset fra de råd der falder i tråd med de 8 kostråd - det rimer :-).
Derfor har jeg skrevet til iform og bedt dem om en kildehenvisning til forskningen omkring kaffen specifikt. Og så har jeg spurgt dem om hvorfor de ikke sætter generelt sætter en kildeangivelse på - det vil jo hjælpe os brugere til at skelne skæg fra snot og få dem til at stå mere troværdigt frem.
Har andre af jer lyst til at bakke den tanke op at man rent faktisk skal skrive sin kilde når man henviser til forskning der viser det ene og det andet, så skriv gerne til iform og sig det. Hvis de får flere henvendelser så kan det være de lytter mere.
16 år17. marts 2008 kl. 09:06
KarinaHadsten (slettet)
Lyder som en god ide. Men de lever måske lidt af at folk bare tror blindt på hva de skriver. Sådan er det i hvert tilfælde tit i slankeindustrien.
16 år17. marts 2008 kl. 11:38
Der er vist mange af os, der gerne vil af med en større eller mindre topmave...og lette løsninger findes vist ikke på dette problem, men i forbindelse med at jeg skulle tjekke noget andet, faldt jeg over
disse links, som jeg fluks giver videre måske nogen kan få glæde af dem?
Link til slankeråd, der iflg. bladet ?I Form?, skulle påvirke fedtet på maven:
iform.dk
og link til forskelige maveøvelser - med videoinstruktion ? også fra bladet ?I form?
iform.dk