Jeg har ikke lige bogen ved mig her, så jeg husker ikke den nøjagtige titel. Men planlægning.. .jo...
Jeg har planlagt at starte med at cykle på arbejde fra på mandag. To dage i den uge vil jeg cykle (af en tre dages arbejdsuge). Og det vil jeg gøre i en måned. Så vil jeg sætte det op så jeg cykler 4 dage om ugen.
Det er 14 km i alt 4 gange om ugen. Der er tid - manden er indforstået og jeg gør det før og efter arbejde så der er ikke noget at rafle om. Selv tøjet er på plads - selvom jeg stadig går lidt og tænker over at købe et rigtigt godt regnsæt - jeg har en almindelig i lilla :-) som jeg vil bruge til at starte med.
Jeg ville også gerne løbe lidt, men det er straks noget sværere. Jeg kan ikke rigtig se at jeg har tid i hverdagen og weekenderne er ret kaotiske - børn, familiebesøg, have mv. Så det må jeg tage som det kommer.
Men jeg føler jeg har styr på det med cykling.
Og planen er så at når vinteren kommer igen, så melder jeg mig til et hold - måske step måske noget andet.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har planlagt at starte med at cykle på arbejde fra på mandag. To dage i den uge vil jeg cykle (af en tre dages arbejdsuge). Og det vil jeg gøre i en måned. Så vil jeg sætte det op så jeg cykler 4 dage om ugen.
Det er 14 km i alt 4 gange om ugen. Der er tid - manden er indforstået og jeg gør det før og efter arbejde så der er ikke noget at rafle om. Selv tøjet er på plads - selvom jeg stadig går lidt og tænker over at købe et rigtigt godt regnsæt - jeg har en almindelig i lilla :-) som jeg vil bruge til at starte med.
Jeg ville også gerne løbe lidt, men det er straks noget sværere. Jeg kan ikke rigtig se at jeg har tid i hverdagen og weekenderne er ret kaotiske - børn, familiebesøg, have mv. Så det må jeg tage som det kommer.
Men jeg føler jeg har styr på det med cykling.
Og planen er så at når vinteren kommer igen, så melder jeg mig til et hold - måske step måske noget andet.