#2 af StoreSøs (slettet)
Status fra advogirl hrmf hrmf
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Status fra advogirl hrmf hrmf
Hej Advogirl
Surt, surt, men det skal lykkes at få den topmave væk, ikke ??
Og hvis du vejede 600 g mindre i onsdags, så forsvinder de også hurtigt igen.
Jeg er bange for at vi bliver nød til at lytte lidt til Muldebeerg: Styrketræning og væk med vægten.
Har du målt dig, for at se om der skulle være forsvundet nogle centimeter ??
Jeg har seriøst overvejet at melde mig ind i et motionscenter. Jeg har endda undsøgt priser m.m, jeg mangler bare at ringe .....
Der er den fordel ved at få flere muskler så kan man spise mere, og det ville jo ikke være dårligt.
Det er bestemt ikke nogen nem opgave, det kan jeg godt skrive under på, men det skal lykkes
StoreSøs
Surt, surt, men det skal lykkes at få den topmave væk, ikke ??
Og hvis du vejede 600 g mindre i onsdags, så forsvinder de også hurtigt igen.
Jeg er bange for at vi bliver nød til at lytte lidt til Muldebeerg: Styrketræning og væk med vægten.
Har du målt dig, for at se om der skulle være forsvundet nogle centimeter ??
Jeg har seriøst overvejet at melde mig ind i et motionscenter. Jeg har endda undsøgt priser m.m, jeg mangler bare at ringe .....
Der er den fordel ved at få flere muskler så kan man spise mere, og det ville jo ikke være dårligt.
Det er bestemt ikke nogen nem opgave, det kan jeg godt skrive under på, men det skal lykkes
StoreSøs
19 år30. maj 2005 kl. 10:26
bruger slettet
re: re: Status fra advogirl hrmf hrmf
Hej StoreSøs
Du har ret. Jeg er helt enig i at vi skal lytte til Muldebeerg. Jeg vil bare fortsætte mine løbeture og mavebøjninger m.v. på stuegulvet. Jeg er altså for nærig (og har heller ikke tid synes jeg) til at gå i motionscenter. Det MÅ bare kunne lade sig gøre. Den vom skal bare væk inden man skal i bikini på Rohdos......Men Muldebeerg har ret. Jeg har prøvet at måle mig, men synes ikke jeg kan se forskel. Til gengæld kan jeg mærke på mit tøj at noget har jeg altså tabt. Så det er jo fint nok. Om jeg kan smide vægten væk ved jeg ikke, men jeg vil da gerne prøve. Vi skal nok blive nogle lækre sild os to, det er jeg ikke i tvivl om, men det tager vist lidt længere tid, end jeg i hvert fald regnede med......:o)) Men det er dejligt at have en medsøster, der har nogenlunde samme vægt og "problemer".......Ha' en skøn dag.
Du har ret. Jeg er helt enig i at vi skal lytte til Muldebeerg. Jeg vil bare fortsætte mine løbeture og mavebøjninger m.v. på stuegulvet. Jeg er altså for nærig (og har heller ikke tid synes jeg) til at gå i motionscenter. Det MÅ bare kunne lade sig gøre. Den vom skal bare væk inden man skal i bikini på Rohdos......Men Muldebeerg har ret. Jeg har prøvet at måle mig, men synes ikke jeg kan se forskel. Til gengæld kan jeg mærke på mit tøj at noget har jeg altså tabt. Så det er jo fint nok. Om jeg kan smide vægten væk ved jeg ikke, men jeg vil da gerne prøve. Vi skal nok blive nogle lækre sild os to, det er jeg ikke i tvivl om, men det tager vist lidt længere tid, end jeg i hvert fald regnede med......:o)) Men det er dejligt at have en medsøster, der har nogenlunde samme vægt og "problemer".......Ha' en skøn dag.
19 år30. maj 2005 kl. 11:06
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Stop så advogirl!!!!!
Inden du brokker dig for meget, eller får for mange sure opstød, så klap lige hesten.
1. Alkohol får din forbrændning til at gå i stå, der kan du så stoppe din kur.
2. Hvis det er ved at være dén tid på måneden hvor du skal have din mens, så kan det nemt påvirke en kvindes krop.
3. DU FOKUSERE FOR MEGET PÅ DEN SKIDE VÆGT, GEM DEN VÆK SOM MULDE SKREV TIL DIG/JER.
Tag det ikke som skæld ud søde, men fokusere mere på din motion og det du putter i munden, og find kun vægten frem på en bestemt dag, nemlig på din vejedag.
Knuser
Bamse
1. Alkohol får din forbrændning til at gå i stå, der kan du så stoppe din kur.
2. Hvis det er ved at være dén tid på måneden hvor du skal have din mens, så kan det nemt påvirke en kvindes krop.
3. DU FOKUSERE FOR MEGET PÅ DEN SKIDE VÆGT, GEM DEN VÆK SOM MULDE SKREV TIL DIG/JER.
Tag det ikke som skæld ud søde, men fokusere mere på din motion og det du putter i munden, og find kun vægten frem på en bestemt dag, nemlig på din vejedag.
Knuser
Bamse
19 år30. maj 2005 kl. 11:19
StoreSøs (slettet)
re: re: re: Status fra advogirl hrmf hrmf
Hej Advogirl
Jeg synes også at det er dyrt at gå i et motionscenter, specielt når ikke kan komme så tit.
Min mand har fået ondt i rykken, og lægen har sagt at han skal have motion og styrketræning sååååååå tænkte jeg at det måske kunne være en god ide at starte samtidig :-)
Det ville være rigtig hyggeligt, og så havde man en at tage af sted sammen med, så har vi bare problemet med hvem der skal passe ungerne imens :-( .
Jeg gået rundt om den varme grød og overvejet om jeg skulle melde mig ind eller ej. Jeg er ikke i stand til lave mavebøjninger derhjemme, det får jeg aldrig gjort, jeg synes bare det er så kedeligt…
Det er rigtig flot at du får det gjort.
Jeg er sikker på at hvis du fortsætter, så kommer resultatet også
StoreSøs
Jeg synes også at det er dyrt at gå i et motionscenter, specielt når ikke kan komme så tit.
Min mand har fået ondt i rykken, og lægen har sagt at han skal have motion og styrketræning sååååååå tænkte jeg at det måske kunne være en god ide at starte samtidig :-)
Det ville være rigtig hyggeligt, og så havde man en at tage af sted sammen med, så har vi bare problemet med hvem der skal passe ungerne imens :-( .
Jeg gået rundt om den varme grød og overvejet om jeg skulle melde mig ind eller ej. Jeg er ikke i stand til lave mavebøjninger derhjemme, det får jeg aldrig gjort, jeg synes bare det er så kedeligt…
Det er rigtig flot at du får det gjort.
Jeg er sikker på at hvis du fortsætter, så kommer resultatet også
StoreSøs
19 år30. maj 2005 kl. 11:42
bruger slettet
Til Bamse,
Jeg føler nu ikke at jeg brokker mig eller får sure opstød - men hvis man synes man har gjort en indsats så er det da en smule ærgerligt at det ikke kan ses på vægten. At det er ens egen skyld er jeg udmærket klar over. Men at kalde det brok og sure opstød, er nok lige at overdrive og ikke fortjent - synes jeg.
19 år30. maj 2005 kl. 15:12
bruger slettet
Til Bamse igen,
Så lige jeg selv havde kaldt det for et surt opstød,så hvis det var det du hentydede til, ja så er det selvføgelig fuldt fortjent...:o))
19 år30. maj 2005 kl. 15:14
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Til advogirl.
Nu skrev jeg netop sure opstød fordi du slev skrev det, og jeg skrev også at du ikke skulle tage det som "skæld ud"
Jeg ved godt hvordan den følelse af "det træls" når man føler man har knoklet røven ud af bukserne, og der ikke sker en skid, men man er jo lige nu til at lave en selvransagelse en gang imellem, så godt ord igen søde, og selvfølgelig op på hesten endnu engang, det skal nok lykkes for dig, du ved jo hvor din støtte(r) er ikke sandt.
Knus
Bamse
Jeg ved godt hvordan den følelse af "det træls" når man føler man har knoklet røven ud af bukserne, og der ikke sker en skid, men man er jo lige nu til at lave en selvransagelse en gang imellem, så godt ord igen søde, og selvfølgelig op på hesten endnu engang, det skal nok lykkes for dig, du ved jo hvor din støtte(r) er ikke sandt.
Knus
Bamse
19 år31. maj 2005 kl. 06:41
Muldebeerg
Til advogirl og Storesøs!
Advogirl, som du ved svinger vægten fra dag til dag, så hvis ikke du kan holde snillerne en hel måned, så prøv at beslut dig for MAX at veje dig en gang om ugen. Gerne om morgenen inden du spiser og så på samme ugedag hver uge. Det andet gi'r dig en masse humørsvingninger og er alligevel totalt utilregneligt, sorry. Mht. at måle, så prøv at noter de mål ned, du evt. måler idag. Gem dem så væk og prøv tidligst om 2 uger igen. Det tager jo lidt tid at omfordele, men du kan jo allerede mærke det på tøjet, ikke sandt..Ergo er der sket noget, uanset hvad vægten siger, prøv at fokuser på det i stedet for *ss* Jeg kender godt det med maden. Jeg forsøger også at motionere mig til en bedre vægt, da jeg ikke er så god kostmæssigt. Både pga. dårlig planlægning, men bestemt også pga. mine skiftende arb.tider og det, at vores indsatte laver maden til os. Ergo har jeg ikke styr over, hvad de kommer i og jeg nægter at sidde og skille mig ud med min helt egen madportion når jeg er på arb. (Vi spiser sammen med dem). Jeg forsøger at tænke lidt på størrelserne, og tager som regel kun 1 portion. Hvis du har lyst, har Chiffi sendt mig en kostplan, som du måske kan ha' glæde af??? Hvis du vil ha' den, kan du sende mig din mailadresse på muldebeerg@ofir.dk, så skal jeg nok finde den frem til dig. Jeg må indrømme, at jeg ikke selv har prøvet den endnu, men måske er det ved at være tiden... ;o)
Ha' en go' og slankende dag, uden at tænke på vægten...
Knuz fra Mulde
Ha' en go' og slankende dag, uden at tænke på vægten...
Knuz fra Mulde
19 år31. maj 2005 kl. 07:36
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Til advogirl og Storesøs!
Hejsa
Ja som de andre siger tror jeg også at du skal nøjes med at veje dig en gang om ugen - selvom det nogle gange kan være svært. Op på hesten igen søde og så skal du se så kommer resultaterne ;o)
Knus Smiley
Ja som de andre siger tror jeg også at du skal nøjes med at veje dig en gang om ugen - selvom det nogle gange kan være svært. Op på hesten igen søde og så skal du se så kommer resultaterne ;o)
Knus Smiley
19 år31. maj 2005 kl. 08:31
God dag til jer alle, glæder mig til at læse noget positivt, som man altid kan finde her på siden.