#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
status:-)
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: status:-)
Hey Eskimo.
Flot flot flot, super, 1 kg det er bare lækkert, og tja 2,1 kg så kan du se 6-tallene, så det kan du kun være stolt af.
57 min i regnvejr og 9 km frem, det er da meget pænt må man sige, du slider rigtig godt i det.
Nej sådan et pulsur er ikke lige det billigste man kan få fat i, men en god investering er det sikkert også.
Knuser
Bamse
Flot flot flot, super, 1 kg det er bare lækkert, og tja 2,1 kg så kan du se 6-tallene, så det kan du kun være stolt af.
57 min i regnvejr og 9 km frem, det er da meget pænt må man sige, du slider rigtig godt i det.
Nej sådan et pulsur er ikke lige det billigste man kan få fat i, men en god investering er det sikkert også.
Knuser
Bamse
19 år30. maj 2005 kl. 07:04
bruger slettet
Du er simpelthen så supersej. Som du dog drøner rundt, så jeg er glad på dine vegne at du har tabt dig så meget. Det er rigtig flot og der er da ikke langt til 6-tallerne, det skal du sagtens nå med den fart du har på.
19 år30. maj 2005 kl. 09:33
StoreSøs (slettet)
Hej Eskimo
Flot at du har tabt dig trods medicinkuren. Det er bare dejligt.
Jeg skal også lige love for at du får dyrket en masse motion, jeg bliver helt forpustet.
Du har fået en velfortjent belønning.
StoreSøs
Flot at du har tabt dig trods medicinkuren. Det er bare dejligt.
Jeg skal også lige love for at du får dyrket en masse motion, jeg bliver helt forpustet.
Du har fået en velfortjent belønning.
StoreSøs
19 år30. maj 2005 kl. 10:11
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: status:-)
Hejsa Eskimo
Pyha det er godt nok flot at du kom ud at løbe i det vejr DU ER BARE FOR SEJ. Glæder mig til at høre om dit pulsur, for jeg var faktisk ved at købe et da jeg var på La Santa i november - der havde de nemlig tilbud ;o)
Knuser Smiley
Pyha det er godt nok flot at du kom ud at løbe i det vejr DU ER BARE FOR SEJ. Glæder mig til at høre om dit pulsur, for jeg var faktisk ved at købe et da jeg var på La Santa i november - der havde de nemlig tilbud ;o)
Knuser Smiley
19 år31. maj 2005 kl. 08:15
Selvom jeg havde besluttet mig for ikke at stå på vægten før min medicinkur var vel overstået, kunne jeg alligevel ikke dy mig i morges, og sørme om der ikke er røget 1000 g de sidste 2 uger. Så vægten siger 72,0 kg. Nu synes jeg efterhånden snart jeg kan se 6-tallerne i det fjerne:-)
Løbeturen på de 9 km blev foretaget i regn, 1,4 graders varme og 12 m/s. Øv øv-vejr, men det var skønt, da jeg var kommet ind igen. 57 min blev det til, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Jeg har investeret i et pulsur til min løbetræning, og det skulle gerne komme med posten en af de nærmeste dage. Det glæder jeg mig til. Jeg håber jeg får noget ud af det, for billige, det er de godt nok ikke!!!
I må have en rigtig super uge allesammen
Knus Eskimo