#2 af Futura (slettet)
Becks Diet Solution: Dag 6, Diet Coach
Du læser en tråd i debat > vægttabFutura (slettet)
re: Becks Diet Solution: Dag 6, Diet Coach
Tak for tilliden :-)
Aijj - spøg til side - du giver en masse til os andre, forhåbentlig er det også noget, der styrker din egen "mestringsevne."
Som jeg har skrevet i foraet "10 kg +" kniber det med tiden til at læse i/fortsætte med det daglige arbejde efter Beck's bøger...jeg er p.t. nødt til at gøre det i et lidt langsommere tempo :-( så jeg forventer ikke at kunne gennemføre hele øvelsesprogrammet på 6 uger. Men jeg har tillid til konceptet - kan jo bl.a. også se, at du har haft/fortsat har glæde af det :-)
16 år12. marts 2008 kl. 18:31
iakob
Ikke et problem, jeg tager den også lidt i mit eget tempo. Den som kommer først til en dag, starter bare tråden.
16 år13. marts 2008 kl. 08:58
KarinaHadsten (slettet)
Jep rigtig smart. Jeg er nemlig også gået lidt i stå med at læse.
Jeg tror også min bedste slanke coach bliver siden her. Den har fungeret som sådan indtil nu.
Jeg tror også min bedste slanke coach bliver siden her. Den har fungeret som sådan indtil nu.
16 år13. marts 2008 kl. 12:56
Nå, men mit diet coach var - og er - jer :-D
Jeg har hentet oceaner af motivation, råd og støtte herinde og det skal I have tak for. Om I holder som livsvarrig diet coach er nok mere tvivlsom - men så har jeg jo på den anden side et par overvægtige venner i kulissen som måske kan bruges.